Ne-am mutat pe madalinamocanu.com

tweetyshor.wordpress.com s-a mutat cu catel si purcel (si cu Chanel) pe http://www.madalinamocanu.com/. Sper sa va chinui cu scriitura mea mai des de acum inainte. Azi mi-am dat seama ca bloguletzul asta mic exista de mai bine de 3 ani si creste in continuare: incet-incet, pentru ca ma-sa nu prea are grija de el.

O alta schimbare este ca blogul va fi disponibil in engleza si romana. De ce? Pentru cititorii fideli de la Bruxelles. Glumesc evident! Adevaratul motiv este ca Luka, jurnalist si el de meserie, ar simti ca are de spus cate ceva. Si de ce nu aici?

Merci Anca pentru logo si multumesc Stefan pentru cate ai indurat cu mine.

Va place, va displace?

2 responses to this post.

  1. Posted by florina on Noiembrie 29, 2010 at 10:56 am

    logo-ul e super, sincer. cred ca te reprezinta asa cum cred ca poate reprezenta multe femei :)) iar noul site….are o imagine optimista. succes! acum unde citim noutatile?

    Răspunde

  2. Felicitari pentru site. Ati castigat un cititor.

    Răspunde

Lasă un răspuns

