Ziua in care nu imi gasesc cuvintele

Poate ca ma repet, insa iubesc melodia asta. Nu stiu de ce exact, pur si simplu am impresia ca ma duce in trecut si apoi spre viitor. Stau in blugi si in bluza de pijama la masa din living, ling o bere, iar el ma priveste din cand in cand cu coada ochiului. Ma prefac ca nu-l vad, el se preface ca nu se uita la mine. Nu stiu ce-i place la mine: umarul meu gol sau faptul ca port ochelari? 🙂 Ma uit in jur si totul e bej, e universul nostru mic pe care l-am redecorat cu covoare si lampe scumpe. Lui ii place atat de mult canapeaua cea noua, mie imi place atat de mult vaza cea noua.

Azi simt ca nu gasesc cuvintele potrivite pentru nimic, cu toate acestea sunt bine. Sunt incantata sa lucrez pentru un sef care ma inspira in fiecare secunda si prin fiecare cuvant; pentru ca Luka nu se plange ca ajung seara tarziu acasa; pentru ca Chanel ma trezeste dimineata si astfel nu intarzii niciodata la serviciu; pentru ca pot manca crema de zahar ars seara la 10:00; pentru ca maine luam avionul si zburam spre Valencia; pentru ca ma asteapta 4 zile cu soare si cu parinti. Pentru ca am un sfert de veac si nici o alta dorinta.

Si acum…melodia

3 responses to this post.

  1. Posted by cristina on Octombrie 28, 2010 at 8:19 pm

    Foarte frumos!!!!Te’ai descoperit cu adevarat!

    Răspunde

  2. Posted by Victor on Noiembrie 2, 2010 at 7:32 pm

    „Pentru ca la un sfert de veac si nici o alta dorinta.”

    Daca as fi sala de teatru te-as aplauda cu sute de brate pentru incheierea aceasta. Dar am doar doua 🙂

    Răspunde

  3. Ba ai o dorinta 🙂 Sa termin eu 😛 Werking on it…..as ui spic

    Răspunde

Lasă un răspuns

