In ce se masoara fericirea?

Cu ochii intredeschisi si cu mintea undeva intre somn si realitate, in dimineata aceasta mi-am pus capul pe pieptul lui si mana mea in mana lui. L-am strans puternic pana a deschis ochii si l-am intrebat: „Oare cum se masoara fericirea?“ In ani, in clipe, in metri patrati? Pentru ca simt nevoia, intr-un mod ciudat, sa o masor si sa o conserv. Pentru ca, pentru prima data, pot palpa sentimentul, imi pot pune palma in palma lui si il pot trezi dimineata cu un sarut fugar.

Lasă un răspuns

