Obsesia Facebook-ului: sa ma faca prietena cu fosta actualului

Mare utilizatoare de facebook cum sunt, privesc si uploadez fotografii, comentez si dau like-uri. Si nu fac pe mine ca, vai draga, eu nu sunt din ala de utilizez FB-ul, ca eu am prieteni in viata reala. Nah, eu am si prieteni dar utilizez si mirificul site de socializare.

De cateva zile incoace insa, „la reseau socieau”, cum ii zice francezu’, are o problema: vrea sa ma faca prietena cu fosta actualului, daca intelegeti ce vreau sa spun.

Functia „you migh want add as a friend” a luat-o razna si crede in continuare ca imi este destinat a fi amica/prietena cu predecesoarea. Nu ca as fi eu umflata de gelozie, insa nici asa mare inima nu am sa mi-o fac prietena.

Eu le-as sugera domnilor de la Facebook sa faca un „tool” care sa investigheze automat relatiile interpersonale si apoi sa sugereze un „add” : )

One response to this post.

  1. Posted by Petty on Octombrie 1, 2010 at 12:50 pm

    Te sustin trup si suflet, draga Mada! 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

