Nuntile, nasterile si inmormantarile

Subiectul anului la femeile de 24-25 de ani: nunta si organizarea ei.

Anul acesta, mai bine de 7 prieteni dragi si-au pus pirostiile. Alti cativa in urma cu un an sau doi. In fiecare zi a lunii iunie si iulie mai aflam de cate o pereche vesela care ma invita la celebrarea casatoriei lor. La un moment dat, discutia despre nunti a ajuns la ordinea zilei. De fiecare data cand il intampinam pe Luka cu un „guess what“, raspuns era „Who is getting married now?“.

La 25 de ani, lumea parca o ia razna cu casatoriile. Toti sunt frumosi, indragostiti si dornici sa organizeze o nunta. Imi sunt dragi cu totii si m-as fi dus si m-as duce la fiecare nunta la care am fost invitata, dar de aici e foarte greu. Ador sa aud discutii despre „unde ti-ai facut parul si machiajul?“, „flori sau diadema?“, „cristale sau perle?“ samd. Imi place sa le vad in focul pregatirilor si le admir cat de rezistente sunt pe tocuri, cum danseaza pana dimineata si cum arata ca scoase din cutie 24 de ore mai tarziu. Ce sa-i faci? E varsta, se intampla si sarbatorim ca atare.

Subiectul anului la 30 de ani: naturala, epidurala sau sub apa?

In jur de 30 de ani, si mai devreme, incepe (asa am auzit) sa incolteasca sentimentul maternal. „Alinentatia perfecta“, „durerile nasterii“ si „noptile fara somn“ devin subiectele anului. Fiintele micutze si marunte stau cuminti (sa nu, de cele mai multe ori!) in caruciorul lor si le privesc pe mame cum ciripesc. Ah, am uitat sa precizez, daca ador un lucru la Bruxelles, acela e faptul ca gazduieste o duzina de mamici tinere, bunoace si non-conformiste, care-si lasa acasa copilul cu „papa“ si baga o petrecere pana la 7 dimineata. Da, vreau sa fiu mama in Bruxelles si sa-mi las odrasla cu taticu’. Si daca iubesc o a doua chestie la Bruxelles, aceea e existenta barbatilor in costum cu badge-urile in gat, care isi duc dimineata copiii la cresa. Sexy, believe me. Intalnesc unul in fiecare dimineata.

Subiectul anului la 70 de ani: cine a mai dat coltu’?

De fiecare data cand o sun pe mamaia, sa o mai intreb de sanatate, in loc sa-mi povesteasca de ea, imi spune cine a mai murit in cartier. Pentru ea, placerea de a vorbi despre o inmormantare si servetele folosite este la fel de mare ca a mea cand vorbesc despre…. sa zicem, nunta Onei si rochia ei. Mamaia mea nu e o mamaia tipica. Mamaia are laptop si cont de messenger. Insa si ea savureaza cateodata o inmormantare scurta.

PS: pentru cunoscatori: la nuntile de anul acesta „IT’S A MUST“ sa bagi „Dansul pinguinului“

8 responses to this post.

  1. Posted by Oana on Septembrie 10, 2010 at 8:13 am

    Tb sa schimbam filmuletul cu cel de la nunta noastra – inca un motiv de amuzament pentru cititori. Cred ca saptamana viitoare ti-l trimit! E mai scurt decat asta, ca n-am rezistat noi atat 🙂

    Răspunde

  2. :)))
    m-am amuzat de minune citind postarea asta!

    imi place cum scrii.

    Răspunde

  3. N-am vazut o tanti mai impiedicata ca aia mica si roscata!!:)))

    Răspunde

  4. Posted by Carmen on Septembrie 10, 2010 at 6:43 pm

    De ce vorbesti urat mai Madalina si zici „si-au pus pirostriile”? Dar ai dreptate, si eu am senzatia ca toata lumea in jurul meu face nunta. Si eu care auzisem ca institutia casatoriei este in declin! Dar am auzit eu de la o femeie inteleapta ca fetele vor sa fie mirese, nu neveste. Asa se explica!
    Iar Pinguinul este genial, desi cand ai mai multi baieti unul in spatele celuilalt parca nu mai arata atat de genial!

    Răspunde

  5. Posted by Meme on Septembrie 10, 2010 at 6:47 pm

    Hai mah, Carmen….ti-am zis ca iubesc miresele, nu am folosit in sensul negativ expresia „a pune pirostriile” :))))))))) \Pe cand a ta, by the way (nunta)? 😛 Abia astept sa te vad pinguina in rochia de mireasa

    Răspunde

  6. chiar daca esti nepoata mea prin alianta ma MANDRESC cu tine

    Răspunde

  7. „Da, vreau sa fiu mama in Bruxelles si sa-mi las odrasla cu taticu’.”
    sa-ti ajute Dzeu! n-am putut sa nu remarc, totusi, ca prin asta esti un pic mai precoce decat restul… n-ai implinit 30 parca, nu? cam dai moda anului peste cap… sau asta e segmentul „haute couture”
    gandurile de maritis n-ai zis cand le-ai avut, prodigioasa cum esti. sau nu e subiect de dezbatere publica?
    imi place blogul tau, mult succes!

    Răspunde

Lasă un răspuns

