Strip-Mug-ul si efectele sale binefacatoare

Am ajuns la concluzia ca posesorii de „Strip Mug” sunt mai fericiti, indiferent de ceea ce se intampla in jurul lor. Sa o luam pas cu pas.

Ce e un „Strip Mug”: izvorul fericirii fiecarei femei, in special a celor celibatare care….Hai, sa fim seriosi. Ieri seara ies la o bere (Shandy sau Panacee, in functie de bar) cu Mihaela. Si dansa, pentru eforturile mele de a-i cauta un job imi ofera drept cadou o chestie care, ambalata, arata ca un vibrator. Fiind la o masa in renumitul bar „Canarul Paros”, fix in buricul cartierul european, mi-a fost rusine sa scot chestia din punga. Pana la urma misterul este elucidat: am primit un „Strip Mug”. Ce face cana-minune stiam de vineri, seara, cand Mihaela mi-a explicat pana pe la vreo 2 noaptea la enshpe beri beneficiile obiectului. E practic o cana cu un barbat pe ea, care cand se infierbanta (cana) se dezbraca (barbatul)

Beneficii: cand esti posesorul unui Strip Mug nu poti decat sa te bucuri cum in fiecare dimineata, cand iti bei cafeaua cea fierbinte si aducatoare de riduri, barbatzelul de pe cana se dezbraca de perechea de chiloti din dotare. Aseara, cum am ajuns acasa, cu un Panache la bord, am vrut evident sa vad cum se dezbraca barbatul de pe cana. Ca al meu umbla pe coclauri. Si, dom’le, functioneaza.

Problema: Barbatul se dezbraca repede-repejor, in cateva seconde, dupa ce ia contact cu apa clocotita. Problema e ca nu mai vrea sa-si puna hainele pe el. E „inspiring” sa-l vezi un minut, doua, trei, hai 10….dar sa te loveasca cu dansa’n ochi o jumatate de zi nu prea placut.

Efectele de a doua zi: Azi-dimineata ploua, da ploua rau de tot. Insa, probabil datorita canii mele celei noi si efectelor sale, am gasit la magazin prajitura mea preferata. Dupa care am reusit sa parcurg drumul casa-servici cu masina fara sa injur pe nimeni si (BOMBA) am gasit liber un loc de parcare in primele 5 secunde.

Unde se poate procura: daca esti turist in Bruxelles, minunatul produs se poate achizitiona de la tarabele si magazinasele cu suveniruri.

Sfat: get yourself a Strip Mug

Si pentru final va prezint Strip-Mug-ul meu. Nu va arat efectul de dupa clocotire, ca sa nu deveniti geloase.

One response to this post.

Lasă un răspuns

