Pisica mea aristocrata

Pisica mea aristocrata vine de la un adapost pentru animale unde statea in aceeasi camera cu alte 20 de pisici. Pisica mea aristocrata mi-a sarit in brate si nu a vrut sa se mai dea jos de acolo. A fost abandonata de fostii stapani si un an de zile a fost ingrijita de „Crucea Albastra”. Pisica mea aristocrata insa nu a uitat cum sa se alinte si sa ceara de mancare. Cum sa sara pe masa in timp ce noi mancam si cum apoi sa se prefaca ca nu s-a intamplat nimic. Pisica mea aristocrata doarme doar in pat si doar daca stapanii sunt in el. Pisica mea aristocrata plange dupa noi daca plecam de acasa si coboara in graba scarile cand ne intoarcem, poate poate primeste si ea ceva de mancare.

Pisica asta aristocrata e un mic monstru. Zgarie pe toata lumea si pentru ca asa are ea chef, ii place sa se bage prin sertare si sa se aseze pe carti atunci cand invat. Pisica mea aristocrata vizioneaza in fiecare seara „Soprano” si isi ascute unghiile pe mainile noastre. Are multe fitze, nu mananca decat Whiskas cu arome de miel si carne alba.

Are doi ani si pasaport, in cazul in care vreodata va dori sa vada Romania. Mi-e draga de mor si am decis sa/i lasam numele de la adapost. Asa ca….faceti cunostinta cu Chanel 😉 Mai multe foto gasiti aici

5 responses to this post.

  1. Posted by Camelia on Februarie 2, 2010 at 6:27 pm

    E o dulce 🙂 Poti sa ii faci cunostinta, virtual, cu Mimi (pe FaceBook, desigur, la albumele subsemnatei) … o pisica (tot) aristocrata, salvata acum 4 ani din scara blocului si devenita, de atunci, sufletzelul nostru 🙂
    Maninca spaghetti cu sos, cartofi pai cu sare si sos de rosii, linge grisine, bea iaurt, rontaie chipsuri, adora uleiul de masline, pestele il maninca numai gatit sau din conservele speciale pentru pisici … iar Whiskas-ul l-am scos din program, ca a facut dermatita alergica de la el :))
    In rest, desigur, e stapina casei. Nimic nu misca fara stirea ei. E geloasa pe calculator si se uita la Animal Planet.

    Minunile astea mici ne fac viata asa frumoasa cind venim acasa 🙂
    Sa va bucurati de ea 🙂

    Răspunde

  2. Posted by Dan Sabau on Februarie 2, 2010 at 9:19 pm

    Ii admir pe cei care suporta o pisica…e mult mai usor cu un caine!! :)) Ca exercitiu de rabdare iti recomand un parrot sau un parrot sau un cacadu! :)) sau favoritii mei:

    http://en.wikipedia.org/wiki/Kea

    Răspunde

  3. te lasa s-o mangai?

    Răspunde

  4. Posted by Oti on August 10, 2010 at 9:54 am

    tare am si eu o pisica pe care o cheama Otis e motan si i place sa mamance pateu vegetal sa rupa plasa de tantari si sa planga cand aveam musafiri sa sara pe masa e l e sefu mama lui Daphenee nu fac emai nimic adica face:sta doarme si face pui mai am 2 pisici care leam gasi in ploaie pe strade acum cateva luni. i love cats!

    Răspunde

Lasă un răspuns

