Ce-am avut si ce-am pierdut?

In nebunia din ultimele zile nimeni nu a observat cum Romania a pierdut sansa de a gazdui o agentie europeana – Agentia pentru Cooperarea Autoritatilor de Reglementare din Domeniul Energiei (ACER).

Negocierile au fost purtate la Bruxelles, in seara in care in Romania cei rosii si cei portocalii sarbatoreau victorii si smenuiau la voturi. Singurii care au scris despre asta sunt Hotnews (sau cel putin eu numai acolo am vazut). Insa nu mi se pare corect cum au pus problema. In articolul respectiv se spune ca Slovenia a avut sustinerea a 10 state membre inca de la inceput, in timp ce Romania doar a 7. Faptul ca Slovenia a avut sustinerea a 10 state membre nu spune multe. Romania putea negocia, dar….aici vine intrebarea…cine sa o faca in febra electorala?

In fine, sa ascultam ceva…ceva frumos.

Lasă un răspuns

