M-am dus la vot…

…şi asta am găsit în faţa ambasadei României în Belgia. Peste o sută de români, aşteptând în faţa ambasadei să voteze.Singura întrebare care mi-a venit în minte a fost de ce nu s-au organizat mai multe secţii de votare în Bruxelles, ştiindu-se că numărul românilor de aici este destul de mare.

Pe de altă parte însă nu pot să nu mă bucur că românii, cel puţin aici, în Bruxelles, consideră că au de ce să se ducă la vot şi să stea la coadă. M-am uitat pe prezenţa la vot şi e mai mare decât acum 5 ani. Poate că şi asta e un semn bun. Dar poate ar fi interesant să vedem la final, câţi români au votat în secţiile de votare organizate în afara graniţelor.

Fotografia in marime „naturala” aici .

UPDATE: Spre seara, m-am intors sa votez. Am stat la coada in jur de o ora si ceva. Parintii mei, in Valencia, au asteptat doua ore si jumatate tot pentru a vota.

One response to this post.

  1. Posted by mihai on Ianuarie 21, 2010 at 3:15 pm

    Mi-am permis sa iti folosesc poza pt un text, merci anticipat 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

