Viaţa mea încape în câteva cutii şi 2 valize

E cenuşiu, iar eu n-am chef sa vorbesc cu nimeni, sunt morocănoasă şi antipatică azi. Vreau să citesc cărţi melodramatice şi să mă învârt singură prin apartament. Brusc, mi s-a făcut dor de soarele din Sarajevo şi îmi trebuie o idee genială. Dar sunt prea blondă pentru idei geniale, aşa că şi o idee mediocră mi-ar prinde bine.

Week-end-ul ăsta începe un proces lung, obositor şi dureros. Acela al mutării. Din nou. E ciudat cum toţi anii mei încap în câteva cutii şi două valize. 5 ani în Cluj, 19 în Tecuci…toţi în cutii şi valize burduşite. Si o melodie care-mi face bine

Lasă un răspuns

