Zmija zaba sau Jaga Jaga?????

Mă, am o intrebare. Existenţială pentru ora 11.00 noaptea. Care e originalul?

Zmjia i zaba (şarpe şi broască)

sau Jaga Jaga.

Parcă în sârbă are mai multă logică :)) Plus că tipa care cântă arată bine rău!!!!

2 responses to this post.

  1. eu stiam ca aia originala e in rusa :d

    Răspunde

  2. Posted by un fost sef on Octombrie 26, 2009 at 8:35 am

    eu zic ca nu se pune… adica tre o persoana obiectiva, care n-are treaba nici cu o parte nici cu cealalta.

    ps. mie imi place mai mult tarancuta noastra.

    Răspunde

Lasă un răspuns

