And the truth is…

Adevărul e că nimic nu se compară cu o noapte răcoroasă de vară târzie şi cu singurătatea din apartamentul meu. Toate sunt la locul lor, iar eu stau pe balcon şi ling un pahar de vin alb, ascultând Coldplay…şi câinele vecinului lătrând ca un descreierat.

Adevărul e că nu ştiu dacă acum sunt fericită sau îngrijorată sau amândouă în acelaşi timp. Şi că sunt puţin nostalgică după sentimentul pe care-l aveam când scriam un articol, când îl documentam, când puneam suflet….

Adevărul e că mi-e dor de mooor de casă, de Tecuci, de liceu, de lacul de lângă bloc, de drumul cu castani, de căldura sufocantă din apartamentul nostru de la etajul IV….

Adevărul e că mă înfioară câte prejudecăţi sunt in jur şi câţi oameni dau verdicte

Adevărul e că nu mai pot, adevărul e că mă simt copleşită şi că mă frământ ca un cozonac de Paşti

Adevărul e indiferent că-l iubesc sau îl urăsc sau mi-e temă de el sau îl ador sau, sau, sau…indiferent ce simt, simt cu toată inima.

And the truth is….

One response to this post.

  1. Posted by ovi on August 21, 2009 at 9:44 am

    the truth is out there

    Răspunde

Lasă un răspuns

