Love Buzz in pijamas

Din când în când deschid cutia cu amintiri. Nirvana e una dintre amintirile adolescenţei mele. Adolescenţa mea rebelă şi deprimantă. Ascultam Nirvana noaptea, la un casetofon roşu care huruia mai mult decât scotea muzică, pe nişte casete pe care mi le-a dat el ca pe un cadou preţios. Ascultam şi ascultam şi nu mă săturam. Câteodată prea dur, câteodată prea fin pentru starea mea de spirit, sunetul ăla mă făcea totuşi să mă simt mai bine şi liniştea apele minţii mele.

Încerc să număr anii care au trecut. sunt vreo opt. Ce nu pot număra şi nu pot controla sunt schimbările care s-au produs între timp. De multe ori mă găsesc stând în pat şi gândindu-mă la cel care a fost prima mea dragoste. Cu nostalgie, fără repulsie, fără remuşcări. Nu mai ştiu nimic de el, probabil că nici nu ne vom mai auzi vreodată. Pentru că eu nu am fost prima lui iubire, nici măcar una dintrele multele lui iubiri.

Haide, Love Buzz in pijamas pentru noaptea asta 🙂

6 responses to this post.

  1. Posted by eu on August 14, 2009 at 8:53 am

    bun slagar… ti-o recomand si pe nevasta-sa

    http://new.music.yahoo.com/videos/Hole/Malibu–2142701

    Răspunde

  2. Posted by eu on August 14, 2009 at 10:21 am

    …si putini au ramas…

    Răspunde

  3. Posted by anonim:P on August 18, 2009 at 2:56 pm

    buna meme.

    ca tot vorbeai de concursuri jurnalistice, ia uite:
    http://www.calendarevenimente.ro/detalii.php?ev=26235

    daca si concursul asta il castiga un clujean, restul jurnalistilor se pot lasa de meserie:))

    Răspunde

Lasă un răspuns

