Hoţ cu suflet

Ţin să mulţumesc pe această cale celui care azi-noapte mi-a furat banii dintr-un portofel, bagat la fundul unei genţi, sub un pulover. Şi nu glumesc.

S-a întâmplat în Janis, pe când eu dansam cu foc.  Omu’ a fost corect şi a luat numa banii şi mi-a lăsat actele, facturile şi alte chestii pe care le aveam în geantă. Inclusiv MP3 playerul şi abonamentul de RATUC. Şi bonurile de taxi pentru decont. Aşa hoţ…mai zic şi eu.

Şi tot pe această cale ţin să-i mulţumesc DJ-ului din Janis care a pus Michael Jackson şi Coldplay.

10 responses to this post.

  1. Posted by Meme on August 12, 2009 at 11:47 am

    alb demi prefer

    Răspunde

  2. probabil e hot cu suflet:))

    Răspunde

  3. Posted by bypredo on August 12, 2009 at 5:48 pm

    foarte ciudat..chestia asta i s-a intamplat unei prietene ..tot in janis,dar banii i-a luat pe toti. A lasat actele

    Răspunde

  4. omul are nevoie doar de bani..deci asta ia.

    Răspunde

  5. Posted by Meme on August 12, 2009 at 6:54 pm

    E tragi-comic, credeti-ma. Te bucuri ca ai inca actele, te enervezi ca te-a facut de bani

    Răspunde

  6. Dap, confirmăm prezenţa hoţului în Janis. De la masa noastră a dispărut un pachet de ţigări 😀 Ca să vezi priorităţile omului…

    Sper că n-ai pierdut mult 😦

    Răspunde

  7. Io cre’că ai băut tu banii cu foc, ceea ce explică deopotrivă dansatul în concordanţă, cât şi faptul că nu ştii soarta banilor.

    Da’ eşti o beţivă cu suflet, fiindcă ai avut bunăvoinţa să nu îţi bei şi mp3-ul, abonamentul la Ratuc şi bonurile pentru decont, cu care remarc că mergi în Janis, nu pă teren.

    Şi cre’că ar tre’i DJ-ul să-ţi mulţumească ţie, că în acest scenariu o fi primit şi el ceva pentru Coldplay şi Michael Jackson.

    Răspunde

    • Posted by Meme on August 14, 2009 at 9:52 am

      ih!!!! Sigur, asa-i, asa-i. Si eu fac parte din spacia „Ma imbat, imi pierd capul, mi-o trag cu DJ-ul si apoi ma laud pe blog”

      Răspunde

Lasă un răspuns

