Echipă mijto, căutăm coleg la fel ca noi

DSC_0223Echipă tânără, foarte tânără, pusă pe fapte mari şi cu un şef de treabă, căutăm coleg. Coleg care să ne aducă bani şi sponsori.

Echipa Habitat pentru Umanitate Cluj rămâne în curând fără Fundraiser. Cu toate acestea, noi nu sutem supăraţi, ci din contră, ne bucurăm tare pentru Ana, care va naşte în câteva săptămâni un băieţel. Mai multe detalii despre ce înseamnă să fii Funraiser la Habitat şi cerinţele postului găsiţi pe site-ul nostru.

CV-urile se trimit pe info@habitatcluj.ro sau pe fax 0264/42.53.53.

Şi eu, în sfârşit, nu voi mai fi cea mai nouă din echipă, hehe 🙂 Şi apropos, pentru fundraiser se pare că cerinţele îs mai mari decât pentru postul pe care îl ocup eu.


8 responses to this post.

  1. Posted by sefu on Iunie 16, 2009 at 8:40 am

    apreciez faptul ca ai subliniat ca sefu e de treaba!

    p.s. acuma taie crapul si go back to work!

    Răspunde

  2. Posted by cristina on Iunie 16, 2009 at 2:09 pm

    sefu-i sef…… cunoasteti proverbul.El trebuie periat ca de nu.devine insuportabil(asa e pe aici,pe la noi).Acum pe bune,umbla vorba prin sat ca sefu de la Habitat e super!Sa ramana asa!

    Răspunde

  3. Posted by mihai on Iunie 16, 2009 at 6:28 pm

    seful care „taie crapul” o fi cel din dreapta, cu ochelari de şmecher?

    Răspunde

  4. Posted by mihai on Iunie 16, 2009 at 6:35 pm

    (eu zic că cea mai calumea dintre toţi e fata aia din mijloc.

    Răspunde

  5. Posted by Meme on Iunie 16, 2009 at 7:14 pm

    Hahahahaaaa, da, Mihai, ala e sefu’ Pe santier. La birou avem altu’ 🙂

    Răspunde

  6. Posted by cristina on Iunie 17, 2009 at 10:10 am

    hahahaaaaaa….si eu am aceeasi parere,ca fata din mijloc e cea mai …….beton,ca sa folosesc un cuvant d epe santier!

    Răspunde

  7. Posted by Doru on Iunie 19, 2009 at 6:45 am

    In timpul asta, Primaria si-a gasit purtatoare de cuvant.

    Răspunde

  8. Posted by Meme on Iunie 20, 2009 at 6:33 pm

    Bafta multa Oanei 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

