diverse şi dezordonate

Cântarele din aeroport au şi o altă întrebuinţare decât cântăritul bagajelor. Într-o minunată duminică de Paşti, după ce Malevul a anulat o cursă şi am aşteptat vreo patru ore prin aeroport, când cafeneaua era închisă şi biroul de informaţii din aeroport la fel (birou care are program non-stop)….paznicii au început să ţopăie de pe un cântar pe altul. „D’oooooh, ţine mâh pistolul, cred că am mai puţin fără ăsta”. Apoi sare pe altul, poate poate mai slăbeşte între timp. Doamne, de m-ar fi făcut mama jurnalist : )

Maică-mea era iritată azi pe mine. A constatat că lista ei de messenger s-a umplut cu timpul de foşti prieteni de-ai mei. No, mamă dragă, pe care-i scoatem, care rămân?

Azi am aflat că în Sarajevo nu poţi găsi nici o hartă a oraşului. Trebe comandată de pe internet. Că nimeni după război nu s-a încumetat să realizeze o hartă de teama minelor, cu excepţia a vreo două firme, care, evident, nu sunt din Bosnia. Şi mi-am comandat o hartă şi o să mă întorc acolo. Curând
Neonul din baie încă nu funcţionează

Într-un fel ironic, mi-e dor de ninsoare şi de sandwich-ul ăla din Koln al cărui gust nu l-am simţit din cauza gerului.

Şi la fel de ironic, sau nu, îmi lipseşte presa, ritmul, stilul de lucru şi ce făceam acolo. Mai bine, mai rău….Apropos, v-aţi înscris?

Şi într-o altă dezordine de idei, sunt dependentă de vreo doi ani de ursuleţii de la Haribo. Şi proviziile mi se termină curând. Apel umanitar: cine trece graniţele să ia nişte ursuleţi la maimuţă. Vă roooog 🙂 Decontez

A, şi încă una importantă. M-am lăsat de ros unghii, dar cum suma viciilor rămâne constantă, a;tept să văd ce apare 🙂 Dependenţa de el, de cafea şi de internet nu se pune.

One response to this post.

  1. Te-ai lasat de ros unghiile? 🙂 Asta vine ca completare/ intarire a ceea ce vb:)) De un nou inceput, o viata sociala, un program CLAR :)Felicitari:)
    Tre’ sa iti faci o poza BEFORE and AFTER:)

    Răspunde

Lasă un răspuns

