…să te urăsc

În seara am un chef nebun de amintiri care dor şi care mă fac să-mi muşc buzele şi degetele. Am un chef nebun de vărsat lacrimi pe tricoul tău şi turnat sare pe rănile deschise. Chef nebun să-mi înfing unghiile în carnea ta şi să te muşc până la sânge pentru toate cele patru anotimpuri; pentru soare, pentru ninsoare, pentru ploaie, pentru nori, pentru toate…..
Am chef să te urăsc azi pentru toate atingerile tale şi toate dimineţile în care mă trezesc lângă tine şi sunt atât de fericită. Şi să te urăsc apoi pentru restul dimineţilor în care nu-mi rămâne decât să adulmec amintirile noastre.

Să te urăsc cu toate dragostea mea pentru după-amiezile în care adorm cu capul pe pieptul tău, iar tu răsfoieşti ziarul şi te joci cu părul meu ud. Pentru că gândim la fel şi vorbim în acelaşi timp. Pentru că mă provoci şi pentru că răspund. Pentru că mă alergi pe străzi şi pentru că ne pierdem în detalii.

Am chef să te urăsc în seara asta pentru că te am şi nu prea şi pentru că, oricât m-aş chinui, nu înţelegi ce şi cum. Şi pentru că fiecare pas lateral nu face altceva decât să-mi provoace nevoia de a merge înainte.

3 responses to this post.

  1. Un frumos inceput de nuvela. As vrea sa mai citesc si continuarea.

    Răspunde

  2. Foarte frumos…dar si crud din partea ta, te-ai oprit exact cand savuram fiecare cuvant si acum vreau mai mult…ce s-ar fi intamplat daca marii scriitori ar fi facut acelasi lucru?!?

    Răspunde

  3. Posted by Meme on Mai 8, 2009 at 7:05 pm

    Nu am rabdarea nicioadata sa continuu. Recomanzi ceva?:)

    Răspunde

Lasă un răspuns

