Cafea cu soare

În dimineaţa asta m-am trezit cu soarele pe obraji. Adormită, m-am dus să-mi fac o cafea şi am ieşit pe balcon. M-am întins pe un scaun şi am lenevit cu cafeaua în mână, aşa, preţ de câteva zeci de minute. Aşa mi-am cunoscut şi vecinul din stânga (întindea rufe), la un an de la mutarea mea aici. Parcă i-am cerut când m-am mutat un patent să dezansamblăm canapeaua, care nu încăpea pe uşă.

Şi cam atât. A,da, şi am furat internet de la el până s-a înduplecat UPC-ul să vină să-l instaleze pe al meu.Şi l-am cunoscut şi pe vecinul din dreapta. Are un copil mic (şi imposibil de ignorat în unele nopţi) şi pare fericit. Eu nu am nici patent, nici copil, dar cana mea de cafea cu soare din dimineaţa asta mă face să mă simt atât de bine… Ce fac eu în primul meu week-end liber? Cafea, muzică şi mă duc să mă plimb pe străzi, mi-e dor. Şi mai târziu bagaje, în sfârşit!!!!

Lasă un răspuns

