Momente în care mi-aş fi dorit să nu stau singură

Neaţa la toată lumea. Avem soare, o cană plină de  cafea cu lapte şi o dimineaţă atât de frumoasă că-mi vine să o sărut :). Aseara totuşi mi-am dat seama că am o gramadă de motive pentru care m-aş muta cu cineva. Sau…mai degrabă, o gramadă de motive pentru care m-aş muta cu cineva măcar petnru câteva ore 🙂

Aşadar câteva dintre momentele în care mi-aş dori să lnu mai staui singură:

  • când îmi pierd cerceii prin casă şi caut singură zeci de minute
  • când nu sunt în stare să mă ridic din pat de prea multă lene, dar totuşi cineva trebuie să facă o cafea, nu?
  • când sună ceasul dimineaţa şi refuz să deschid ochii
  • când am chef să vorbesc
  • când trosneşte ceva pe afară şi mi-e frică zeci de minute să mai fac vreo mişcare
  • când îmi dau seama că pentru majoritatea lucrurilor pe care le fac prin casă am nevoie de scaun ca să mă cocoţ peste tot
  • când se arde neonul şi nu există instrucţiuni de schimbare şi nici cine să cumpere altul nou
  • când ies pe uşă şi nu-mi găsesc cheile de la intrare
  • când vreau să sar în braţele cuiva
  • când e duminică şi ninge afară

Pentru toate celelalte…. stau singură

4 responses to this post.

  1. Posted by prodan on Martie 27, 2009 at 9:42 am

    ni-tă-o-ai tu, o-nviat blogu lu tweety!
    🙂

    Răspunde

  2. Posted by Meme on Martie 27, 2009 at 6:54 pm

    se facu primavara si la noi 🙂 De aia

    Răspunde

  3. Posted by Robert on Martie 30, 2009 at 5:01 pm

    No, pai, daca esti singura vii la mine :d. Iti gasesc cerceii, iti fac cafeaua si vorbim despre „Sinteza zilei” si „In gura presei”.
    Si mergem la Vama veche…:P Eu mi-am dorit sa ajung, dar n-am fost pana acum.

    Răspunde

  4. Posted by Meme on Martie 31, 2009 at 6:26 pm

    Si cu neonul care s-a ars? cu ala cum ramane?

    Răspunde

Lasă un răspuns

