Arta sau lipsa ei la unele dintre noi

Nu-mi place, nu stiu, nu vreau, nu am cu cine, nu am pentru cine….E probabil unul dintre putinele lucruri pe care le gasesc dureroase la postura de femeie. Mult mai greu decat epilatul cu ceara si demachierea zilnica. Nu am inteles de ce naiba, din punctul asta de vedere, suntem diferite: unele s-au nascut cu cratita in mana si altele nu stiu cum sa apuce toarta. Deci vorbim despre arta (sau lipsa ei, in unele cazuri) de a gati.

Pe bune, as vrea sa stiu, sa invat sa gatesc, dar nu am dom’le rabdare! M-am resemnat demult cu gandul ca nu sunt in stare si nu voi fi vreodata sa-i fac surprize culinare. Pentru mine, fiecare dimineata in care incerc sa prepar un mic dejun decent pentru O persoana este o provocare. Daca e aglomeratie, ma las pagubasa, micul dejun de la Marty e beton.

Bucataria mea utilata frumos e ca un camp de razboi pe care calc doar ca sa-mi iau din frigider o bere sau ca sa-mi fac cafea in timp ce jumate din mine inca doarme. Pot numara pe degetele de la o mana cu foarte mare usurinta de cate ori am folosit aragazul in scopuri de gatit, cat despre cuptor?! L-as putea vinde linistita, e nou-nout, neatins, are cineva nevoie de un cuptor (cica e si performant si electric)? In schimb, il lau in fiecare zi pe cel care a inventat cuptorul cu microunde

Si nu sunt nici fitoasa, nu sunt „city-girl” neaparat (desi nu simt niciodata nevoia sa evadez in mediul rural), doar ca nu se prinde de mine. Si, mama, au trecut 4 ani de facultate, imediat fac cinci ani de cand stau singura si degeaba. Cred ca din punctul asta de vedere sunt o cauza pierduta.

Am o admiratie deosebita pentru femeile care fac “o zamă”, vorba aia, care se spetesc in bucatarie si mai ales…pentru alea care gatesc din placere. Mi se pare un gest atat de sexy, mai ales daca il faci pentru cineva!

Dar vorba cuiva, putem trece peste cina si sa ajungem direct la desert?:)

Lasă un răspuns

