Bilant, concluzie…

Mi-am afundat mainile adanc in nisip. Si mai mult, am simtit apa inghetata si nisipul rece de mai sub talpi. Nu mai vazusem marea de vreo doi sai trei ani si mi-era dor. Ba mai mult, 2008 m-a dus la Marea Nordului, unde intr-o zi friguroasa de septembrie, am alergat pe plaja cu soarele in par. Si tot anul trecut, am vazut cum zapada de pe crestele muntilor se cobora spre marea Adriatica. Am vazut marea mghesuita de pietrele de pe margine si scantei de soare pe luciul apei.

Am avut in 2008 cana de cafea cu lapte in fiecare zi, framantari, nelinisti, iubire, dezamagire, miros de flori in camera si un soare naucitor de vara. Paharul de vin alb a fost de fapt rosu, iar dupa el a urmat furtuna. Am simtit vantul caldut al diminetilor de primavara cum suiera prin usile tramvaiului si m-am cocotat de cateva ori pe dealuri sa admir pustiul. Pana si cheia de la lift a venit spre finalul anului 🙂

2008 mi-a oferit tot ce scriam ca vreau, insa intr-o combinatie care ma lasa fara cuvinte. Oare sa spun ce vreau de la 2009? Am inchis ochii si mi-am pus o dorinta. Concret, vreau sa continue povestea lui 2008.

“E intr-un fel atat de ciudat legata de tine. Dar numai intr-un fel ciudat. Te vreau. Ba nu, mi-e dor de tine. Hm, ciudat, asa-i, dupa atata timp?! Te urasc, ba nu, vorbesc aiurea. Ma intrigi! De fapt cred ca vreau ceva mai mult mov in viata mea”.

4 responses to this post.

  1. ca orice sfarsit care e un nou inceput sau poate o continuare 🙂

    Răspunde

  2. De ce sa-ti afubzi mainile in nostalgii, cand prezentul e-un foc ce arde cu flacara albastra? 2009 iti va aduce un succes imens, spune opimistul din mine. Pe plan literar/presar.
    Ultima fraza exprima un zbucium interior. Iti doresc acalmie si nopti cu ochii pe tavan. De acolo ne vin cele mai faine idei.

    Răspunde

  3. Imi cer iertare: afunzi, nu afubzi, optimistul, nu opimistul. Tastatura si graba mea sunt de vina.

    Răspunde

  4. Pe cand un nou post? La felul in care scrii… ma reintorc mereu.

    Răspunde

Lasă un răspuns

