Remember!!!

Cand au plecat parintii mei in urma cu multi ani din tara, ne trimiteam scrisori. Petreceam si eu si mama in fata foilor de hartie ore intregi, scriind cu mana ganduri, sfaturi, probleme, explicand situatii. Cuvinte si ganduri ce ajungeau intr-o saptamana la ea. Nu aveam nici eu si nici ea bani sa vorbimpe telefon. De internet nici nu se punea problema: nu aveam calculator. Stiu ca intr-o perioada nu am auzit-o mai bine de o luna, doar primeam si trimiteam scrisori. Pana si timbrul pentru scrisoare era un efort financiar pe atunci.

Pastrez fiecare scrisoare pe care am primit-o, in plicul ei, le mai deschid din cand in cand sa-mi amintesc anii de liceu si primii ani de facultate. Era atat de greu sa spui “La multi ani” doar prin telefon sau “Craciun fericit” prin scrisori. Asta se intampla pe cand eu eram prin clasa a X-a. Odata, au venit in tara pentru o perioada si le-am facut casuta de e-mail, i-am explicat mamei ce inseamna un browser si ce e ala internet explorer la un Internet Caffe, apoi si-a luat calculator. Si-a descarcat messengerul si fugeam din cand in cand de la cursuri, seara, sa vorbim pe internet. Stateam in Cluj, intr-o garsoniera mica de tot din centrul Clujului si aveam aproape un internet café. Era ora 15.000, stateam cateodata si cate trei ore ca sa vorbim.

Au trecut multi ani de atunci. Lucrurile s-au schimbat si deunazi mamaia si-a facut si ea cont de messenger. Mamaia are 71 de ani si sta in Tecuci. O vad de 3-4 ori pe an si atunci pe fuga. De fiecare data, face multa mancare cand ma duc acasa si nicioadata nu mananc si se supara. De fiecare data cand ma duc acasa, gasesc un alt animal de casa. De fiecare data observ cum timpul trece din ce in ce mai trist si mai aspru asupra ei, iar eu nu pot sa fiu langa ea.

Suntem o familie impartita in trei locuri, la sute, mii de kilometri, dar care ne iubim atat de mult!!! Mama stie ca, desi nu ii raspund de multe ori la smiley-uri si la intrebari, sunt acolo, sunt bine, dar nu am timp.  Astept momentul in care mamaia va descoperi cum sa foloseasca Audible-urile si sa-mi spuna “Duuuude”

2 responses to this post.

  1. Nostalgic. Da.

    Răspunde

  2. asta-i viata, mai ales cand este full of love…
    sarbatori fericite, „alaturi” (asa cum poti) de mama si mamaie

    Răspunde

Lasă un răspuns

