De ciuda….

Am stat un timp deoparte. Am scris si am vazut reactii, apoi am tacut. E drept, nici timpul nu mi-a permis sa mai scriu, insa si atunci cand aveam chef preferam sa nu o fac. Nu stiu de ce, tot ce se intampla in jurul meu imi provoaca intr-o oarecare masura dezamagire. Si toate reactiile din ultima vreme si confruntarile mici pe care le-am avut cu cei din jur, micile ironii, totul m-a facut sa tac si sa ascult, pentru ca am considerat ca toti ceilalti sunt mai intelepti. Si chiar nu o zic, ironic, de la fiecare om, din fiecare reactie, am invatat o gramada de chestii.

Si sunt atatea lucruri de care nu am avut timp in ultima vreme. Nu am avut timp sa cumpar un buchet de flori colorate sau sa admir un rasarit de soare, desi de pe geamul meu in fiecare dimineata, pe la ora 5, se vede un cer rosiatic si plangacios. Sunt zile in care nu simt parfumul cu care ma dau si nu-mi dau seama daca ploua sau e soare. De cateva luni ma chinui sa gasesc muzica din liceu si sa o ascult, sa ma uit pe fotografiile vechi, de familie, sau sa citesc scrisorile pe care mama mi le trimitea in primii ani de facultate. Si nu reusesc, in nenumarele mele mutari am pierdut amintiri dragi si acum atat imi e de ciuda.

Am uitat sa intorc privirea pe strada si sa zambesc dimineata, pe drum. M-am pierdut in lucruri importante si le-am ignorat pe cele marunte. Ma ingrop in cafeaua pe care mi-o iau pe drum la pachet, in discutii sterpe si fara fond. Am uitat sa mai privesc in sus, catre cladiri si sa citesc reclamele de pe strazi.

Am uitat sa plang, am uitat sa rad si mi-e ciuda.

5 responses to this post.

  1. Posted by Fără Sens on Iulie 29, 2008 at 11:10 pm

    Nu avem decât un singur „joc” la dipoziţie . Viaţa . Dacă acum nu , atunci când ?

    Răspunde

  2. Ai uitat tu cam multe, dar doar de cateva din ele ai amintit. Sa-ti pui reminder de acuma.

    Răspunde

  3. Posted by Elena on August 8, 2008 at 2:12 pm

    ai uitat si „Who’ s the man”?:-D

    Răspunde

  4. Posted by Just Someone on August 20, 2008 at 11:52 am

    Trist…

    Răspunde

  5. trist de tot

    Răspunde

Lasă un răspuns

