Corfu, Budapesta, what’s next?

Ziceam intr-un post de anul trecut ca atunci cand voi fi mare vreau sa devin consilier local (desi am auzit ca tre sa dai bani garla ca sa intri pe liste. Dar cica investitia merita). Am zis asta pentru ca o parte din alesii locali se plimba pe banii nostri si viziteaza o tara sau alta. Noah, acum a venit randul consilierilor locali din UDMR sa mearga pana in Budapesta. Si a venit din nou randul bugetului local sa „marce banu'”. Si, evident, suma pare infima – 100 de milioane – pentru unii. Eu insa cu banii aia imi plates cateva rate sau imi cumpar in jaf de masina, spre exemplu. Sau altii isi platesc chiria pe un an sau isi cumpara rechizite pentru copii si de mancare.

Mare consilierii au facut un drum la Budapesta la un festival de culturalizare. bat la pariu ca, luati in parte, fiecare isi permitea sa suporte din propriile buzunare deplasarea. Aici insa vorbim de principiu, principiul de a nu mai strange cureaua acolo unde nu trebuie si de a nu ne mai face mini sau maxi-concedii pe banii publici. Evident ca aceasta practica este intelenita si unii ar zice ca e chiar necesara. Ca noah, vizite diplomatice si alte minuni. Eu prefer insa sa vad lucrurile din alt punct de vedere si sa ma intreb daca nu cumva ar trebui sa le bata cineva obrazul

3 responses to this post.

  1. Posted by OPREA on Aprilie 14, 2008 at 1:30 am

    Dupa ce Stefi si Arthur au parasit One tv in ianuarie 2008 , au plecat la ALPHA TV pentru 1 luna de zile , dupa insistentele lui Tatar Mircea pe atunci dir executiv sau intors la ONE tv, dar din pacate pentru SERGIU POLIOPOL cei 2 tineri au parasit din nou ONE TV pe data de 12 aprilie 2008 si asta pentru ca Patronul postului este un om fara caracter si nu isi respecta clientii.

    Răspunde

  2. Posted by fabbiani nu e betiv on Aprilie 14, 2008 at 8:31 am

    @Oprea
    Propun ca stefi si arthur sa-si dea foc in fata statuii lui Matei Corvin in semn de protest….

    Răspunde

  3. Posted by Anda Rusu on Iunie 30, 2008 at 7:34 am

    Stefi si Arthur revin din 10 iulie 2008 la prima tv cluj cu o super emisiune, Revolutie in bucatarie , emisiune ce va fi difuzata in fiecare sambata de la ora 12.

    Răspunde

Lasă un răspuns

