Pasul trei

Citynews.ro se pregateste de lansarea in judetul Bistrita-Nasaud. Este al treilea judet, dupa Cluj si Mures in care proiectul se extinde. Si daca unii erau sceptici in ceea ce priveste extinderea, pana acum s-a demonstrat contrariul.

10 responses to this post.

  1. felicitari!

    Răspunde

  2. Posted by prodan on Martie 18, 2008 at 7:52 am

    da’ deschideţi odată subredacţia aia de Sălaj, nu mă tot frigeţi!.

    Răspunde

  3. Posted by Mihaela Hiticaş on Martie 18, 2008 at 11:01 am

    Foarte bine…chiar mă gândeam dacă beclenarii mei vor avea parte de ştiri proaspete din judeţul lor…:)

    P.S.: Pentru necunoscători, beclenarii sunt locuitorii oraşului Beclean (B-N)

    Răspunde

  4. Io vreau in Maramu 🙂 se poate? pretty please + o horincă?

    Răspunde

  5. Posted by tweetyshor on Martie 18, 2008 at 12:43 pm

    Nitica rabdare, domnilor. Nu toate deodata!

    Răspunde

  6. Posted by prodan on Martie 18, 2008 at 7:19 pm

    aşa. Andrei, stai la rînd. Eu am fost primul, da??

    Răspunde

  7. […] deschide subredacţie la Bistriţa. E a doua, după Mureş. Deocamdată nu văd link pe site-ul de la Cluj, deci nu au materiale. nu […]

    Răspunde

  8. silcotub, o sa deschida si in salaj. deocamdata sunt niste probleme cu lipsa semnalului la mobil. alexa cauta niste telexuri si dupa ce le gaseste cu siguranta vom vedea city si in salaj. cu subredactie la jibou.

    Răspunde

  9. sarutmana stimata domnisoara,
    apele la blogul dumneavoastra pentru a-mi exprima solidaritatea cu mihai prodan- silcotub, care tocmai a fost data afara din birou de catre stefan vuza. nu sunt de acord cu omul de afaceri si doresc sa-l completez pe prodan- silcotub, care considera ca ” a dat afară nu un ziarist, ci pe cei pe care-i reprezintă: cel puţin 30.000 de clujeni, din care mulţi sunt afectaţi direct şi indirect de afacerile sale”
    eu n-as fi atat de modest, consider ca vuza a dat afara si cei 248 015 locuitori ai judetului salaj (conform recensamantului din 2002). ori, cand vorbim de asemenea cifre nu ne mai putem juca.

    Răspunde

  10. Posted by tweetyshor on Martie 21, 2008 at 2:00 pm

    :)) of, of cata rautate in lumea asta…

    Răspunde

Lasă un răspuns

