Cand unii nu au ce face…

Vasile Racovitan, Adrei Crivat si Mihai Prodan au scris despre cum Foaia Transilvana terfeleste de trei numere blogurile unor colegi de presa. Motivul nu-l cunoastem exact si nici nu ne intereseaza sincer.

Bag de seama ca FTR si domnul in cazul nu gaseste un subiect mai de Doamne-Ajuta cu care sa umple spatiul ce i-a fost alocat de mare-conducerea ziarului. E drept ca, pentru subiecte mai serioase e nevoie de mai mult decat un limbaj colorat si o pagina libera de ziar.

Habar nu am cine a fost „pus la punct astazi”, insa, repet nu personajele conteaza, ci ideea

Acelasi coleg de breasla a scris in anii trecuti despre cum Tibi Farcas mananca trifoi cu patru foi pe marginea terenului de fotbal (era cupa presei la fotbal), iar pe Ionel Lespuc l-a pus la baza scarii evolutiei de la om la maimuta.Intotdeauna am avut o problema cu judecatile de valoare care nu sunt argumentate. Iar acum vad ca nu sunt singura….

15 responses to this post.

  1. […] citiţi în altă ordine de idei (sau nu) şi ce au scris astăzi, pe alt subiect (sau nu), despre altă persoană (sau nu), Andrei Crivăţ , Vasile Racoviţan, Mădălina Mocanu. […]

    Răspunde

  2. Din pacate Tibi Farcas a fost mandru si este mandru de acel articol si chicoteste ca o juna de la tara dusa la disco ca e bagat in seama.
    Nu e parere personala, este declaratia domnului Farcas pe blogul lui Racovitan.
    Traba asta imi aduce aminte de fanii unor trupe care se simt mandrii cand sunt scuipati in gura de idoli.
    Da after all fiecare cu fetisurile lui.

    Răspunde

  3. […] mai scris: Mihai Prodan, Vasile Racovițan, Mădălina Mocanu, […]

    Răspunde

  4. Parca ziceai ca nu te mai legi pe blog de colegii tai din presa 😛

    Răspunde

  5. Posted by tweetyshor on Februarie 28, 2008 at 1:56 pm

    Nu m-am legat de o persoana sau de o institutie de presa, e vorba de principiu. Cine imi da mie sau altora dreptul de a face judecati de valoare, fara argumentare?!Faptul ca ma numesc redactor si sunt angajat intr-o institutie de presa din Cluj?
    Situatia asta este exact cea impotriva careia am scris de mai multe ori, principial: oameni din presa musca de cur oameni din presa

    Răspunde

  6. pana astazi am trait cu impresia ca singura varianta de negare a teoriei privind evolutia omului e mersul la biserica. a trebuit sa intru pe blogul tau ca sa capat o perspectiva socanta dar, recunosc, interesanta. deci omul a evoluat in maimuta? nu invers?
    daca era o autoironie, iarta-ma. totusi, esti mult prea radicala in privinta propriei persoane. si nu ne raporta pe toti la teoria asta. desi, daca stau sa ma gandesc bine, parca-mi vine sa desfac o banana.

    Răspunde

  7. Posted by tibi on Februarie 29, 2008 at 11:29 am

    Dl Razvan Antonescu
    asta ai priceput tu, ca eu ma mandresc cu ce a scris Mihai Hossu? Am scris eu undeva pe blogul lui Vasile Racovitan de faza asta cu trifoiu? Nu man. Nu am scris nicaieri. Am spus acolo ca ce a scris Hossu despre cele trei blogguri, doua de ziariste si unul de politican, aici mada a fost un pic dezinformata, ca a scris ca e vorba de trei bloguri de ziaristi, NU se compara cu ce a scris despre mine Hossu. A scris multe altele, mai misto. NU ma supar ca nu am de ce. E umor, e caterinca, fara intentia de a te desfiinta. Tre sa stii si astea sa le accepti. Am ras de am murit cand am citit.
    E foarte foarte bine venita revenirea in prim plan a dl. Hossu. A iritat stigmatele, mironisitele, atotstiutoarele, persoanele care nu isi mai reproseaza nimic, puritanele din presa etc.
    Asa cred eu. Si zic.

    Răspunde

  8. EXCLUSIV – Surse intime din anturajul lui Hossu ne-au relatat ca acesta s-a decis: urmatorul blog analizat va fi al lui Mihai Prodan!

    Răspunde

  9. Posted by tweetyshor on Februarie 29, 2008 at 2:15 pm

    domnule Hossu, era o greseala evident, pentru ca unii mai fac si altceva decat sa stea si sa comenteze pe toate blogurile. Insa, daca tot veni vorba…atitudinea unor oameni ma face sa cred ca is mai rau decat maimutele 🙂 Zi frumoasa

    Răspunde

  10. Nu Tibi. Aia ai inteles tu din ce am zis eu. Usor criptic dar nu neinteligibil. Deci „man”, io ma refeream ca tie ti se pare amuzant sa fi injurat si daca e fetisul tau, fii fericit. Pana una alta Vadim face rating si multi considera amuzante comediile americane cu cacat si Vacanta Mare. Chestie de gusturi si educatie.
    Iar legat de epitete adresate altor persoane, eu zic sa controlezi limbajul ca pana una alta exista multi sobolani de canal care posteaza cu nickuri diferite pentru ca nu isi asuma propriile pareri.

    Răspunde

  11. Posted by tibi on Februarie 29, 2008 at 2:32 pm

    razvan antonescu
    Hossu nu a injurat pe nimeni. Chiar nu intelegi? A facut misto, a facut ironii, atat in textele vechi ale lui cat si in astea din Foaia Transilvana, un saptamanal tot mai bun, care s-a impus si care se va impune si mai mult.
    Daca tu consideri ca Hossu a injurat ti-ai dat examenul. Definitiv. Postul tau e foarte vulgar dar vad ca dai lectii de moralitate. Hai sa discutam pe argumente nu pe povesti sau acuze.
    Salut

    Răspunde

  12. Nu bre, „postul” meu era critic nu vulgar. Asa am citit io pa net de la altii. Si da, atata timp cat nu am fost sobolan si imi asum ceea ce spun (intotdeauna) imi permit sa dau lectii de moralitate. Din picioare

    Răspunde

  13. does anyone knows if there is any other information about this subject in other languages?

    Răspunde

  14. […] prin online, am gasit articole despre ceea ce face Hossu la: Vasile Racovitan, Andrei Crivat, Madalina Mocanu, Kafkutza, pareri pe care le sustin cu tarie. Am gasit si o persoana care a renuntat la propriul […]

    Răspunde

  15. […] pe aceeaşi temă opiniile lui Andrei Crivăţ, Mihai Prodan şi ale Mădălinei Mocanu. PS: Căutând pe net, am descoperit că, în materie de bloguri, Foaia nu e la primele […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

