Ma reapuc serios de scris

Mda, gata, incepand de astazi o sa va bombardez cu posturi zilnice. Cu riscul ca unele dintre ele sa fie plictisitoare, va promit solemn ca nu o sa ma leg de greselile colegilor mei de la citynews.ro sau de la alte ziare. Ca nu de asta am blog si nu-l folosesc ca sa arat lumii cat de prosti is altii si ce destept is eu. Si pentru ca as fi subiectiva si evit asta pe cat posibil

A, si de astazi raspund si la numele de Manole, pentru cei care imi poarta grija 🙂

Salutari si, mama, ce zi mijto o sa fie azi!!!!

2 responses to this post.

  1. Posted by cleo on Februarie 26, 2008 at 8:48 am

    Fata draga nu f trista, fiindca e pacat…..

    Răspunde

  2. Posted by Marius Leontiuc Frauda on Februarie 26, 2008 at 10:46 pm

    Vrem mai multe posturi despre Marius Leontiuc Frauda!
    Iata sursa de inspiratie:
    http://youtube.com/FatherRosicrucian

    Răspunde

Lasă un răspuns

