Fara crispare…

Am citi in ultima vreme, printre cursuri si examene, blogurile celor din Cluj cu mare atentie…din pacate, am observat o mare, mare crispare din partea tuturor, fara a intelege exact de ce. Exclusivitati, ne-exclusivitati, citat, necitat, furt, ne-furt. Parca lumea a luat-o razna!!!! Deontologic, nedeontologic si asa mai departe.

Pentru asta scriem noi un bloguri? Pentru a extinde ceea ce facem la serviciu in viata personala? Sa transformam blogurile intr-un fel de „trambita” (da, in sensul peiorativ) a ceea ce facem in rest si unde ne credem cei mai buni? Ne mancam de cur unii pe altii si postam zeci de mesaje pe bloguri, cand am putea sa ne vedem, mult mai relaxati, la o cafea si sa punem tara la cale. Nu ma refer la cineva anume, e doar o chestie generalista.

Sa lasam spatiul asta pentru lucruri frumoase, amuzante, enervante si…cu adevarat importante pentru noi, ca persoane, nu pentru noi, ca angajati. Asta este motivul pentru care ii provoc pe Andrei, Mihai, Vasile, Bianca, Mihaela, Copilu si Biro sa ne povesteasca, pe blogurile lor, despre lucrurile importante…precum ce contine playlist-ul lor de winamp :).  Asteptam

4 responses to this post.

  1. Posted by prodan on Februarie 7, 2008 at 9:27 am

    eu nu prea ascult piese (acasă n-am pus o piesă pe hard de vreun an). pe drumuri ascult radioul, iar la redacţie am un URL în winamp, e un radio trance online.
    atâtica 🙂
    cît despre restul, cu crisparea, sunt de acord.

    Răspunde

  2. Posted by vlad on Februarie 14, 2008 at 2:13 pm

    apropo de bloguri clujene, intra daca vrei si pe clujunimea.wordpress
    sper sa-ti placa 🙂

    Răspunde

  3. Posted by tibi on Februarie 14, 2008 at 4:31 pm

    da, e prea mare incrancenare. Si eu sunt uneori mult prea incrancenat. Nu voi mai fi.

    Răspunde

  4. Posted by OPREA on Aprilie 14, 2008 at 1:31 am

    Dupa ce Stefi si Arthur au parasit One tv in ianuarie 2008 , au plecat la ALPHA TV pentru 1 luna de zile , dupa insistentele lui Tatar Mircea pe atunci dir executiv sau intors la ONE tv, dar din pacate pentru SERGIU POLIOPOL cei 2 tineri au parasit din nou ONE TV pe data de 12 aprilie 2008 si asta pentru ca Patronul postului este un om fara caracter si nu isi respecta clientii.

    Răspunde

Lasă un răspuns

