Ticuri si chestii marunte

cineva m-a intrebat intr-o zi ce ticuri am. Buna intrebare 🙂

fiecare om are ticurile sau….pur si simplu…chestiile lui. Unele chiar ne enerveaza, dar nu putem scapa de ele. Sau chestii simpatice care aduc culoare in personalitatea unui om. Spre exemplu, acum vreo doi ani jumate, cand am intrat in presa si ma duceam pentru primele dati la conferinte la Primarie, am cunoscut-o pe Codruta, care avea scaunul ei la masa rotunda din Sala de Sticla. Pur si simplu! Fara vreun motiv, era locul ei. Si atat! Cum s-ar zice is chestii de rutina. Pe care le facem ca asa vrem noi. Sau cand eram la BZA, Mihai isi trantea foarte des telefonul pe jos, din orice motiv (de ciuda, de fericire, de tristete….)

Spre exemplu mie imi placea la nebunie sa fac cerculete din fumul de la tigara. Deevenise un tic. Si as vrea sa scap de ticul de a-mi roade unghiile, as vrea sa nu-mi mai ridic ochelarii pe nas schimonosindu-mi fata (pentru ca mi-e lene sa intind mana pana la ei, ochelaristii stiu 🙂 ). Ce tic mai am? pentru ca messngerul e foarte impersonal, am tendinta sa-i intreb pe oameni ce fac in momentul in care vorbesc cu mine sau ce muzica ascult, pentru a-mi forma o imagine.
Imi place sa observ la oamenii pe care ii cunosc demult sau nu ticurile verbale, gesturile. Si imi place sa fiu surprinsa placut.

Si apropos de surpindere, trecand putin de la una la alta, aseara cineva mi-a trimis un link cu o poezie. Si m-a surprins. Placut.

3 responses to this post.

  1. Posted by admiratoru' on Ianuarie 31, 2008 at 6:02 pm

    😦 Pe cand am aflat si eu ca te-ai despartit de berbecul ala de la ziua (fara suparare) acum vad ca ti-ai gasit alt iubit. Care iti mai trimite si poezii de dragoste 😦
    lasa ca mai astept si eu

    un admirator

    Răspunde

  2. madalina e mult prea pretioasa pentru toti fraierii din presa.jos labele!

    Răspunde

  3. ia uite ce patimi ies la iveala

    Răspunde

Lasă un răspuns

