Vreau de la 2008….

Desi cam tarziu, in seara asta m-am pus pe ganduri, sa-mi dau seama…ce vreau eu de la 2008. Mi-am dat seama ca nu vreau nimic special, pentru ca stiu ca lucrurile speciale vor veni de la sine. Dar sunt cateva chestii la care tin si vreau sa se intample in acest an, lucruri absolut normale, fara de care as fi mult, mult mai morocanoasa.

Asadar, ce-mi doresc de la 2008?

Vreau zambet, nu fericire, fericirea nu poate fi contorizata, in schimb zambetele da.
Vreau scanteia, suflete deschise si fete luminoase.
Vreau un drum cu povarnisuri si puterea de a le depasi pe toate

Vreau inocenta din copilarie si amintiri frumoase
Vreau visuri
Vreau ochi limpezi
Vreau picioare odihnite si timp pentru plimbari lungi
Vreau privelisti frumoase si comune, sa fiu inconjurata permanent de frumos
Vreau framantari si nelinisti
Vreau capacitatea de a-mi indrepta atentia la detalii, fac totul
Vreau seri linistite, un pahar de vin alb demisec si o cutie de bomboane
Vreau sa plang la fel de des si sincer ca si pana acum
Vreau un pat moale pe care sa pot sari cand am chef
Vreau sa vad marea, marea mea…vreau sa o regasesc dupa multi ani si sa-mi afund palmele in nisipul fierbinte
Vreau sa ma toropeasca soarele in mijlocul orasului
Vreau vant caldut si o primavara colorata

Vreau in fiecare dimineata o cana de cafea, din aia mare….cu lapte
Vreau sa vad soare, mult soare si bluze transparente pe strazi
Vreau flori de camp in camera

Vreau sa nu mai simt la fel de des rautatea din oameni

Si nu in ultimul rand…. o cheie de la liftul de la serviciu, ca altfel nu stiu sa-l deschid si mi-e atat de lene sa urc in fiecare dimineata scarile alea!!!

5 responses to this post.

  1. Posted by ochiosul on Ianuarie 16, 2008 at 7:00 am

    Ce ti-as dori eu in 2008 ar fi:
    – mai mult spor la scris file de poveste si nu doar din alea copy/paste din comunicatele de presa
    – si aure superioare care si la noul job sa iti scrie ei minunatiile si apoi sa te bata voiniceste pe umar sa iti spuna ce bine scrii
    aaaa si guma orbit sa ai tot timpul o respiratie proaspata
    in rest ….. numai de bine 😉

    Răspunde

  2. Posted by puputzu on Ianuarie 20, 2008 at 11:33 am

    Ba ochiosule Tu te iei de fata asta frumoasa?? Cretinule, sa iti fie rusine.
    Mada e o fata tarana, inca neexpermentata dar de treaba. Si munceste mult. Vii tu cu acuze din astea urata ca „si la noul job sa iti scrie ei minunatiile si apoi sa te bata voiniceste pe umar sa iti spuna ce bine scrii”.

    Adica si la vechiul job, Ziua de Cluj alias cea mai buna echipa din presa clujeana , o Minciuna de zile mari, Ca nu e asa, si la cel nou Scrie ea la comanda?? Tot felul de Frusrtarti si cretinti scriu pe bloguri? Ce ma, nu ai succes la femei si ataci fata?
    Rusine!

    Răspunde

  3. Posted by calin on Ianuarie 23, 2008 at 10:51 am

    Eu iti doresc succese si sanatate! Si multe zambete, chiar si cand mai citesti cate un comentariu stupid, mai auzi o barfa malitioasa sau iti ies lucrurile pe dos!

    Craciunul…a fost asa cum te-ai pregatit pt el? 🙂

    Am ramas ca bem o cafea… Bucuresti, Bruxelles, Cluj?

    Răspunde

  4. […] avut in 2008 cana de cafea cu lapte in fiecare zi, framantari, nelinisti, iubire, dezamagire, miros de flori in […]

    Răspunde

  5. […] avut in 2008 cana de cafea cu lapte in fiecare zi, framantari, nelinisti, iubire, dezamagire, miros de flori in […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

