de Craciun….

Cateva notite, despre sarbatori

1. din start, urasc Craciunul, pentru ca niciodata nu a iesit cum am vrut. Anul asta, cu atat mai putin

2. urasc sa ma intrebe cineva ce fac de Craciun, pentru ca niciodata nu am cu ce ma lauda

3. urasc toate interjectiile pe care le aud pe strada gen „woooow, ce bradut frumos”, toata vocile de copii care canta colinde si se straduiesc sa ma introduca in atmosfera pe care eu o detest…

4. detest drumul spre casa de 12 ore intr-un tren jegos, in care de fiecare data miroase a salam ieftin. Detest Tecuciul ca nu mi-a ferit in ultimii patru ani nimic din ceea ce ma asteptam

5. urasc cumparaturile de sarbatori, cand tre sa stai la coada o ora la casa, pentru ca toata lumea face „shopping”, urasc listele de cumparaturi pe care scrie „mustar pentru salata boeuf” sau „frisca pentru tort” si cadou pentru X sau Y

6. Singura chestie care-mi place, in schimb, este ca spiritul asta si perioada sarbatorilor ii face pe oameni mai visatori, mai frumosi, entuziasmati. Pe unii oameni. Stiu cel putin doi care nu intra in categoria asta.

Si totusi, anul asta parca oamenii au inceput sa sarbatoreasca mai devreme decat e cazul

2 responses to this post.

  1. Posted by mihai on Decembrie 20, 2007 at 10:49 pm

    de la trafic.ro nu mai ai nicio veste?

    in rest, lasand rautatile si ironiile la o parte, Sarbatori fericite!

    Răspunde

  2. Posted by tweetyshor on Decembrie 21, 2007 at 12:57 pm

    Ba da,. am auzit ca oamenii seriosi si informati nu comenteaza pe bloguri la posturi de acum o luna. Si am mai auzit ca unii sunt foarte crispati, si nu inteleg de ce. le e teama de ceva?

    PS: apropos de sarbatori fericite…imi doresc o singura chestie de la mosul, un trafic curat 🙂

    Răspunde

Lasă un răspuns

