Blogger cuminte, atent şi cumsecade, primesc leapşă…

Pfuuuai, azi am primit o leapşă de la Raluca de toată frumuseţea. Nu mă pricep la bloguri foarte mult şi prea puţin la politică. Dar păreri am, aşa încât….

Cel mai prost-mârlan-stupid-libidinos-retard om politic român:

Să zicem cinci în unu’: Tribunu’. Am şi o explicaţie – Tricolorul şi România Mare – două reviste de mare succes şi profunzime spirituală promovate de măria-sa. Doi: cam în aceeaşi oală e îl văd şi pe Voiculescu. Cu o precizare: nu ştiu dacă totuşi sunt proşti, de fapt sunt convinsă că nu.

Dar restul cred că li se potriveşte perfect lor şi oamenilor care fac parte din partidele pe care le conduc (la Cluj cel puţin teoria mea cred că este valabilă). Oameni care trec de la PRM la PC (gooood, aştia sunt de două ori proşti-mârlani-stupid-libidinoşi-retardaţi) şi apoi ajung la PD, că acolo e cald şi bine.

cel mai mişto blogger român:

Aici ştiu, îs mare fan Ciutacu. Scrie foarte des, scrie chestii care mă amuză şi mai e şi narcisist pe deasupra.

cea mai “naşpa” persoană publică promovată în acest an de media românească:

Promovarea durează de câţiva ani, pe toate posturile de televiziune, în toate mediile…şi toată lumea în cor….Behehehecaaaali.

Cam asta e părerea mea, vreau să o ştiu pe cea a lui Rareş Bogdan (pentru care e prima leapşă), a lui Andrei Aroneţ şi a colegului de birou Attila.

UPDATE cu PS: nici eu nu am primit sms de la City News

5 responses to this post.

  1. Posted by fabbiani nu e betiv on Noiembrie 22, 2007 at 9:20 am

    bun blogul lui rares. Pacat ca nu merge!

    Răspunde

  2. da’ copyright pentru sintagama din titlu nu vad, cum n-am vazut nici la Raluca. Poate va da omu’ in judecata pentru plagiat :):):)

    @fabbiani etc: da’ io vad ca blogu’ lu’ Rares merge numa’ bine…

    Răspunde

  3. Posted by tweetyshor on Noiembrie 22, 2007 at 9:51 am

    @Andrei: nu mai zice in gura mare, poate dai idei.
    @Fabbiani: Blogul lui rares merge, ramane doar sa mai posteze pe el.

    Răspunde

  4. Posted by Don Sheriff on Noiembrie 24, 2007 at 6:41 am

    f. cinash blogul; da’ am shi eu o mica intrebare, daca nu-i cu suparare: eshti pretena lu Don Shutea, Dona Tweetyshoara?

    Răspunde

  5. Posted by tweetyshor on Noiembrie 24, 2007 at 3:42 pm

    yep 🙂 multumesc de aprecieri.

    Răspunde

Lasă un răspuns

