Trei întrebări de campanie….

Pe sistemul „Două întrebări pentru…”, am şi eu nişte nelămuriri care-mi reapar în minte de fiecare dată când întâlnesc pe stradă un trabant mic, verde, simpatic, care cară faţa lui Adi Popa deasupra lui. Bun, pentru că l-am văzut că a dispărut la fel de repede depe blog cum a apărut, îi adresez viceprimarului două-trei întrebări la care chiar aştept răspuns.

1. De ce trabantul verde şi nu orice altă maşină? A cui este şi ce formă publicitară este aia?

2. Înţeleg că  afişul respectiv este o modalitate de campanie electorală pentru a atrage lumea să meargă la vot pentru Parlamentul European. Atunci am două întrebări:

a. de ce nu are sigla partidului din care faceţi parte?

b. ce legătură au parkingurile, străzile asfaltate, locuinţele cu alegerile europarlamentare?

3. „Am promis”….cine a promis? Adi Popa, PNL, Primăria, Emil Boc şi Adi Popa? Foooarte vag

3 responses to this post.

  1. Posted by prodan on Noiembrie 19, 2007 at 6:31 pm

    e o agenţie de publ care are câteva trabanturi şi vinde reclamă. e corect.
    abia la pct. 3 ai zis tu ceva. tacă toţi peneliştii care declamă tot felul de realizări pe care le-au făcut FIX, DA FIX în calitate de penelişti şi nu de viceprimar / preşedinte CJ.

    Răspunde

  2. Posted by tweetyshor on Noiembrie 19, 2007 at 9:49 pm

    nu erau intrebari tendentioase, chiar vreau sa stiu un raspuns….la toate trei intrebarile.

    Răspunde

  3. […] Mocanu are câteva nedumeriri legate de campania mea pentru euroalegeri. Iar eu, blogger cuminte, atent şi cumsecade, mă […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

