Campanie de imagine pe bani publici

Ştim cu toţii că fiecare instituţie publică are un buget alocat pentru publicitate. Spre exemplu, RAT sau RATUC folosesc acest buget pentru a da anunţuri cu întreruperea apei calde saz modificări de orar la liniile de autobuze. Dar ete ce văd eu astăzi în Monitorul, în pagina 6. Jumătate de pagină cu fotografia „ing Neag Liviu” (n.r. directorul general de la RATUC) şi un text în chenar, în care el explică cât de mincinoşi sunt sindicaliştii care s-au răsculat împotriva lui. Nu am nimic cu acest demers, e perfect normal, ca Neag să se scuze în faţa clujenilor. Că de fapt, cine se scuză se acuză. Dar să-ţi speli imaginea tot pe bani publici, ei, aici e o problemă!

Deci plăteşte publicitatea în diverse ziare din banii publici (de notat: nu contează ziarul, RATUC dă publicitate şi la ZIUA şi la Monitorul şi la orice local vreţi voi). Deci…îşi face imagine pe banii publici. Deci nu ne place. Deloc, deloc….

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: