Blog de viceprimar de Cluj

Adrian Popa, viceprimarul Clujului, din partea PNL, s-a lansat în blogosferă. De ce tocmai acum şi care este scopul acestui  demers, aflaţi chiar de la el. Bafta !!!!

Personal, aştept de la acest blog să fie ceva mai mult decât un instrument de campanie electorală…

9 responses to this post.

  1. Mă-ndoiesc de faptul că n-o să amintească de politică, dar mă bucur că îl putem citi pe domnu’ vice.

    Răspunde

  2. O sa amintesc de politica, fireste. Am zis ca va fi un blog personal, adica legat de mine ca om. Iar pentru mine politica e una dintre preocupari. Dar am zis – si ma voi tine de cuvant – ca nu va fi un blog de campanie sau electoral.
    Va fi un blog personal, care va cuprinde insemnari legate de preocuparile mele. Printre preocuparile mele se numara si politica, si administratia locala.
    Dar insemnarile vor fi intr-o nota personala, dupa cum am promis

    Răspunde

  3. Spor, spor, dom’le Popa. Multă lume e cu ochii-nfipţi în blog deja.

    Răspunde

  4. Posted by mirabela on Noiembrie 10, 2007 at 5:37 pm

    @ adrian popa
    insemnarile dvs. vor fi scrise tot de doamna ruxandra hurezean? ne-am obisnuit deja cu acest stil de pe vremea cand ii scria editorialele domnului adi popa, la pagina de opinii din ziua de cluj. 😉

    Răspunde

  5. Posted by tweetyshor on Noiembrie 11, 2007 at 12:44 am

    Ioooooooi 🙂

    Răspunde

  6. O zis, o zis, acuma n-ai ce-i face!

    Răspunde

  7. Mirabela: sigur ca tot doamna Hurezean va scrie. Eu nu stiu sa scriu, si atunci ii dictez cuiva – de obicei dansei – si dansa scrie. 🙂

    Răspunde

  8. Nu vrei mai bine sa-i dictezi lui ArpyCFRPaskany si el sa scrie? Sau doctorului Securitatii de pe Traian, presedintele Muresan? Suntem convinsi ca ei stiu sa scrie, cecuri de calatorie.

    Răspunde

  9. No, domnu’ vice, amu-i amu!

    Răspunde

Lasă un răspuns

