De ce a răsărit azi soarele…

Simplu. Pentru că, de două zile la rând, îmi iau pulovere pe dos şi observ asta (sau, mă rog, observă alţii) abia când ajung la lucru.

Şi chiar dacă se blochează word-ul după ce am scris un material întreg, şi chiar dacă de dimineaţă fug dintr-o parte în alta, şi nimeni nu răspunde la telefon, sau vărs cafeaua pe mine, soarele ăsta ma bine-dispune enorm.

Aşa că nimic şi nimeni nu-mi poate strica ziua de azi

One response to this post.

  1. Posted by cuellar on Octombrie 26, 2007 at 7:00 am

    mai ales ca e vineri………………….

    Răspunde

Lasă un răspuns

