Aproape m-am intors

Am plecat din Cluj pe nepusa masa din cauza unor probleme de sanatate din familie. Impresia cu care am ramas dupa ce am vizitat spitalele din Galati este una nu amara, nu neagra, ci dezgustatoare. Dar despre asta vom vorbi saptamana viitoare.

cu riscul de a raspunde prea tarziu la leapsa lui Andrei, iata ce as schimba eu in administratia locala:

1. unii oameni din Primarie, care iau spaga si freaca menta electric pe acolo, incurcand borcanele si lasand pe maine ce pot face astazi.

2. Oamenii din Prefectura si din CJ, care fac acelasi lucru

3. Functionarii care s-au fosilizat in functiile publice pe care le detin de 138 de ani si pe care nimeni nu i-a putut da afara

4. Mentalitatea comunista

5. Nivelul de pregatire (poate cu asta ar fi trebuit sa incep) si compoertamentul lor fata de platitorii de taxe

Nu in ultimul rand, le-as taia o mana la fiecare om care ia spaga. Poate ca sunt prea extremista din punctul acesta de vedere, dar m-am confruntat cu probleme aceasta si, credeti-ma, nu e deloc placut, sa dai spaga pana is la portar ca sa poti intra intr-o institutie.

Mi-e dor de voi si de Cluj. Sa-mi spuneti ce mai e pe acolo, va rog si, of course, ultimele barfe

Lasă un răspuns

