Miorlau

De vreo trei  zile sunt fericita posesoare a unui pisoi. L-am găsit pe scară, într-o noapte friguroasă şi i-am oferit un acoperiş asupra capului, nu vă speriaţi, Tasha (hamsterul) a fost foarte receptiv la vizita micuţului. Însă blănosul din cuşcă a ţinut să precizeze că nu are gând să-l suporte prea mult prin preajmă pe miţuc. Astfel că, în cazul în care doriţi un pisoi foooarte animat şi simpatic, puteţi să ofertaţi. Îl dau pe gratis, că tot la fel l-am luat şi eu.

Nume nu are, dar nici nu vreau să-i pun că apoi mă ataşez de el. Miţu e alb cu coada neagră, are două luni (conform veterinarului pe care l-am vizitat ieri) şi o problemă la o lăbuţă (se pare că a avut un traumatism când era mai mic). În rest e sănătos tun şi programat pentru vaccinare peste 10 zile.

One response to this post.

  1. Posted by ralucel on Septembrie 16, 2007 at 11:55 am

    s-ar putea sa vrea tibi farcas un pisoi, intreaba-l pe el.

    Răspunde

Lasă un răspuns

