Cetăţeneeee…

Am reuşit să citesc şi eu în dimineaţa asta „Cetăţeanul clujean”. Pe unii dintre cei care semnează materiale îi cunosc, pentru că am lucrat o scurtă perioadă alături de ei la BZA. Mă bucur pentru Raluca Racolciuc pentru că s-a apucat din nou de presă. Pentru cei care au uitat, acum vreo doi ani, Raluca a fost chemata în faţa APPC pentru un material cu referire la purtătoarele de cuvânt ale diverselor instituţii din Cluj.

Mirela Ogruţan a lucrat şi ea câteva luni bune la BZA şi acolo şi-a găsit şi marea dragoste, Adi Bălan (pe atunci şi el angajat la acelaşi ziar). Mirela a plecat după ce Adi i-a dat în judecată (atenţie!!!) pe cei de la BZA pentru că Mureşan nu i-a plătit ultimul salariu.

Despre Nicoleta Nap, când lucram la BZA, lumea mă întreba dacă este cumva un pseudonim. Ei bine nu….

Revenind la ziar….Primele impresii?

1. rost de campanie electorală. Printre semnatarii materialelor se numără, pe o pagină specială, Emil Boc şi Adrian Popa. Boc nu prea spune nimic nou, a scos trei-patru chestii din raportul de trei ani de mandat şi a umplut un sfert de pagină în Cetăţeanul. Popa, în schimb, începe foarte tare: „Nu am ascuns niciodată faptul că îmi doresc să conduc acest oraş, să devin primar”….mhm.

2. Multiplele apeluri de caritate (copiii cu dizabilităţi, care nu pot pleca în China, femeia care nu e primită în audienţă de patru ani, etc)pe care le face ziarul mi se pare că se potrivesc ca nuca în perete cu ceea ce vrea să fie acest Cetăţean. Plus că mie mi se pare că acest ziar se transformă (sau s-a născut) după chipul şi asemănarea directorului său. A se vedea în fiecare sâmbătă dimineaţa pe Alpha, de la 11.

3. Pe prima pagină, prima ştire de pe coloană, semnată de Novăcescu spune: „Ioan irimieş, celebrul investitor imobiliar care a fost sancţionat chiar de către primarul Emil Boc (so what?!) şi, în acelaşi material, Novăceascu ne mai spune că blocul a fost construit „fără A.C.”. Una dintre regulile de bază pe care le-am învăţat a fost să nu scriu abrevieri în material fără să explic anterior ce înseamnă.

Unul din lucrurile care mi-au plăcut a fost formatul ales. Spor la lucru, băieţi şi fete

Vasile a realizat o analiză mijto a acestui ziar, iar Mihai (care-şi schimbă formatul blogului mai des ca pe şosete) povesteşte şi el pe marginea aceluiaşi sujet.

Update: Conform unei surse extrem de bine informată, în  redacţia nou-lansatului mai sus amintit au apărut primele concedieri/demisii. Aceleaşi surse spun că persoanele care au părăsit colectivul Cetăţeanului Clujean sunt în număr de două, iar despărţirea s-a făcut în condiţii destul de neprietenoase, în ziua în care ziarul şi-a lansat prima ediţie pe piaţă.

One response to this post.

  1. Posted by prodan on Septembrie 11, 2007 at 9:07 pm

    despre plecări, nu te mira. la cât a fost trasă de păr lansarea, care trebuia să fie prin aprilie – mai..

    Răspunde

Lasă un răspuns

