S-a adjudecat…

La cererea prietenilor mei, am grăbit procedura de adjudecare şi l-am creştinat pe blănos. Numele său (de fapt al ei) va fi Tasha, deşi e un nume destul de frumos şi romantic pentru un ghem de blană.
Pentru liniştea tuturor, Tasha se simte excelent, are o casă nouă şi mănâncă non-stop. Îi plac plimbările în aer liber (pe birou) şi are o afinitate specială pentru tastatura de la laptop. De asemenea, adoră să se caţăre pe gratiile cuştii şi să mănânce morcovi. Deşi deocamdată nu răspunde la nume, promit că voi lucra la asta. Astăzi va fi supusă unei şedinţe de shooting, aşa că nu cred că va fi disponibilă pe telefon.

#########

În altă ordine de idei, oraşul meu a ieşit din anonimat. Asta după ce a fost inundat în proporţie de 99,9% şi autorităţile au fost nevoite să-i evacueze pe locuitori din oraş cu şalupele şi cu elicopterele. Tăriceau, însoţit de trei miniştri, cică a ajuns şi el prin Tecuci în urmă cu câtva minute şi evaluează pagubele. Şi cum e să stai în oraş ca în junglă? Foarte simplu. Cei de acolo nu au nici un mod de comunicare cu exteriorul, nu au curent, telefon iar pentru o perioadă bună de timp au fost căzute şi antenele de telefonie mobilă.

Doi oameni se pare că deja au murit şi câţiva sunt daţi dispăruţi….

Nu pot să-mi explic cum autorităţile locale stau cu mâinile-n sân şi nu fac nimic pentru oamenii aceeia care sunt captivi în propriile locuinţe. Aşteaptă să se retragă apele, în loc să spargă digul din cauza căruia un oraş întreg suferă….

3 responses to this post.

  1. Taşea suge. În semn de proste, am tăiat Jegul.

    Răspunde

  2. Posted by tweetyshor on Septembrie 6, 2007 at 9:48 am

    din păcate, nu o puteam numi Pamfilica…suna prea ţărăneşte… Şi în semn de protest, ţi-au atacat alţii Jeg-ul pentru tâmpeniile pe care le scrii acolo….Bafta mâine la examen

    Răspunde

  3. M-am abţinut din greu de la sugestii. Cine ar asculta de unul al cărui motan se cheamă Mircea?!

    Răspunde

Lasă un răspuns

