Hamster, caut nume

În timp ce Boc şi ministrul telecomunicaţiilor inagurau reţeaua wireless din piaţa Unirii, Meme primea cadou un hamster de toată frumuseţea.

De câteva minute, sunt fericita posesoare a unui animal mic, cu blana zburlită, foarte agitat şi care îşi caută un nume. Astfel, toate problemele mele s-au dus pe apa sâmbetei şi mă distrez de minune.Cadoul mi-a fost făcut de Aida, super-fotografa de la Clujeanul. Îi mulţumesc oficial pe această cale şi îi promit că o să am grijă de el ca de ochii din cap.

Pentru că este un animal deosebit, are nevoie de un nume cel puţin la fel de special. Eu încă încă nu am găsit un nume pentru ghemul ăsta de blană simpatic, vă rog să mă ajutaţi. Aştept sugestii…

UPDATE:Între timp pe mess au apărut primele sugestii: Astor, Petronel, Mădălin sau XU

54 responses to this post.

  1. Posted by Ciobi on Septembrie 4, 2007 at 10:40 am

    zi-i „Relativ”

    Răspunde

  2. Deci asta avea Aida in pachet in dimineata asta, la sedinta!
    😀

    Răspunde

  3. Posted by cristi on Septembrie 4, 2007 at 10:45 am

    coxtel…na, ejti multumita?

    Răspunde

  4. Posted by Iulian on Septembrie 4, 2007 at 10:46 am

    Sa-ti traiasca animalutul. Ce zici de Abricot :)?! Asteptam poze…

    Răspunde

  5. Tiraspol, Paul sau Baules, dacă e baiat. Dacă e hamsterizda, ar merge Carmen, Goa, Pădure sau Lepa Brena

    Răspunde

  6. Posted by berica on Septembrie 4, 2007 at 10:51 am

    incepe cu C
    se termina cu ……a

    Răspunde

  7. Posted by mademoiselle on Septembrie 4, 2007 at 1:51 pm

    Gavroch

    Răspunde

  8. Posted by noi2 on Septembrie 4, 2007 at 1:55 pm

    Nu trebuia sa-mi multumesti ase mandru, k na, n-o fo nu stiu ce…but…na!Apropo de nume, daca vrei sa-i dirijezi orientarea sexuala precum fac io cu”petrica” da-i un nume gen”sergiu” sau „balazs”:)))dar daca vrei sa fie fetita, atunci habar n-am!

    Răspunde

  9. Posted by mademoiselle on Septembrie 4, 2007 at 1:58 pm

    Boris sau tasha

    Răspunde

  10. Posted by tweetyshor on Septembrie 4, 2007 at 2:39 pm

    Ehehee, ba trebuia, trebuia….ca e super-hamster…tocmai i-am luat o casutza mai mare si se pare ca are o pasiunea: catararea…Astept in continuare sugestii….

    Răspunde

  11. Pamfil, după tatăl lui spiritual Groza-Bîja „Alphonse” Hristea-Pamfil.

    Răspunde

  12. Posted by prodan on Septembrie 4, 2007 at 8:27 pm

    „mihăiţă” – cel mai fain nume. 😉

    Răspunde

  13. likurici, pinky,pufulete, peticel, miky…:P sper sa gasesti numele potrivit pentru hamsterul tau;)

    Răspunde

  14. NoNa,Dudu …etc:))

    Răspunde

  15. Posted by kary on Septembrie 4, 2008 at 8:49 pm

    Rutty daca e fetita:X

    Răspunde

  16. Posted by roxy_roxy on Octombrie 3, 2008 at 6:46 pm

    on nhoome potrivith dka ii fatha lolly,zuzy zhau peticel,rocky

    Răspunde

  17. Posted by lorena on Decembrie 5, 2008 at 1:43 pm

    Eu i-am pus numele la hamsterul meu LOLO …e fata da obisnuiesc sai zic LOLICA…nu a! alta vocala de la a care e si i din i…..contacteaza-ma pe lore_dulcika2006 adddddddorrrrrrr haaamssssteeeriiiiii

    Răspunde

    • salut! si mie imi plac mult hamsterii. am avut si eu unul numit miki…dar a murit dupa 3 ani :((( . o sa mai am unul in curand, dar nu ma pot hotara asupra numelui…ma gandeam sa ii spun rian sau rino iar dak e fata katy sau tara. astept si alte sugestii 🙂

      Răspunde

  18. Posted by alex on Decembrie 7, 2008 at 7:15 pm

    pe a mea o cheama Bel’ sau chitzibela sau bela

    Răspunde

  19. Posted by @lly on Decembrie 11, 2008 at 9:39 pm

    eu am o hamsterita…pe nume MAUSITA….e atat de dragalasha….shi are niste ochisori rosii…draguti fok….e ff…frumoasha

    Răspunde

  20. Posted by kata on Iunie 15, 2009 at 3:22 am

    Si Yo AM o pereChe da nuSh ce Nume sa lE pun :D:D:D

    Răspunde

  21. am un hamster pe nume boris.

    Răspunde

  22. si eu am 3 hamsterite.pe una o ceama natasha , pe una samantha si la una inca nu am reusit sa ii pun nume.
    -naty, samy, lara…

    Răspunde

  23. am si yo doi hamsteri pe nume alvinica si tidor ca mi-au puiat 10 pui

    Răspunde

  24. am si yo doi hamsteri pe nume tidor si tidoricacare au facut 10 pui mici si roz.

    Răspunde

  25. Posted by Ralucutza on Octombrie 18, 2009 at 11:15 am

    Eu o sa primesc un hamster de ziua mea,adik in 22 octombrie.Nu stiu ce nume sai pun.Ma ajuta cineva?

    Răspunde

  26. Posted by georgy on Decembrie 11, 2009 at 4:36 pm

    cel mai tare nume e FRITZY:))))

    Răspunde

  27. Posted by teea on Decembrie 27, 2009 at 5:29 pm

    un nume fain e Rocho

    Răspunde

  28. Posted by Cristinika on Ianuarie 25, 2010 at 8:26 pm

    si eu am un hamster l am luat akm cateva zile (duminik).chiar nu ma pot decide. am de ales dintre atatea nume dragalashe. cred k o sa ii pun pufulete, puffy, lola, sau tasha.

    Răspunde

  29. Posted by Alin on Ianuarie 29, 2010 at 8:30 am

    daca e baiat puni numele Chumi

    Răspunde

  30. Posted by maria on Februarie 25, 2010 at 6:55 am

    poi dak ar fi baiat i-as spune ronald(l-as alinta roni)
    dak ar fi fata i-as spune ……. briosh(nu stiu daka am scris bn dar in franceza inseamna cozonac!

    Răspunde

  31. sal
    si eu am unul rufus iar celalalt dgfdg

    Răspunde

  32. Posted by Anca on Martie 8, 2010 at 7:15 pm

    auziti..mi’am luat azi doi pui de hamsteri si i’am numit peticel[pe cel mai mic] si dropsi.
    in cusca pana acasa s-au inteles super
    dar sunt acasa de 2 ore
    si incep sa se cafteasca rau de tot..
    ce ar trebui sa fac?!
    nu vreau ca ziua urmatoare sa ma trezesc fara un hamster:(

    ce ar trebui sa fac?
    sunt doi pui de femela..de aceeasi varsta..
    si ala micu’ il bate pe asta mare

    please help!
    🙂

    Răspunde

    • Posted by laura on Septembrie 9, 2010 at 3:34 pm

      sa le pui in custi diferite pt ca au ajuns la varsta in care se bat
      dak nu ar fi fost 2 femele sau 2 masculi tiar fi facut pui

      sper sa nu fie prea tarziu
      si sper sati fie de folos sfatul

      😀

      Răspunde

    • pai ai pute sa pui cate una intro cusca….adik sa ai2 custi cu cate 1 hamster in fiecare….daca mai vrei sa vb add la id emo_girl_1998_emo

      Răspunde

  33. Posted by dani on Martie 9, 2010 at 4:41 pm

    bulbu e cel mai tare nume…..

    Răspunde

  34. Posted by Anca on Martie 11, 2010 at 8:10 pm

    bai hamsterii mei or fi ei pui dar deja fac sex!!!
    =)))))))
    😐

    si la magazin mi s’a zis ca sunt femele!

    Răspunde

  35. Posted by Anonym on Martie 13, 2010 at 9:49 pm

    Punky . succes

    Răspunde

  36. Posted by GabYtZa on Aprilie 4, 2010 at 9:25 am

    Eo Zic Ca Mai Bine…Flocila …e DragUtz:X..Alfa;)):P

    Răspunde

  37. eu am deja o hamsteritza numita ronnie, si o sa mai luam un mascul si nuj ce nume sa ii pun. ooo si o sa mai am 2 broscutza numite PLUTO si Macy ( se citeste maisi) nu de alta da putetzi pune numele si la hamster 😡 pupici

    Răspunde

  38. Posted by doar eu on Septembrie 27, 2010 at 10:23 am

    auziti..mi’am luat azi doi pui de hamsteri si i’am numit peticel[pe cel mai mic] si dropsi.
    in cusca pana acasa s-au inteles super
    dar sunt acasa de 2 ore
    si incep sa se cafteasca rau de tot..
    ce ar trebui sa fac?!
    nu vreau ca ziua urmatoare sa ma trezesc fara un hamster:(
    ce ar trebui sa fac?
    sunt doi pui de femela..de aceeasi varsta..
    si ala micu’ il bate pe asta mare
    please help!

    ei se bat in joaca stiu asta ca verisorul meu are 2 masculi si tot se bat (ala care cedeaza sfarseste lasandul pe invingator sa doarma pe el :))))dar nu se intampla nimic asa sunt cand ai 2 femele sau 2 masculi nu te speria si mie cand eram la varumeu miera frica.Tot varianta sa ai 2 custii zic.

    apropo eu miam cumparat un hamster pt ca mia murit celalalt pe nume speedy(porecla speedy gonzalez) si altul cu numele micutzu acum 3 ani ma rog si nush ce nume sai pun la hamsterila asta nou

    Răspunde

  39. paai heii eu mam gandit ca daca e baiat.. sa fie numele topi[nu cu t de la tantar, cu t de la tort.] mie mi se pare dragut, dar si eu am o hamsterita si nu stiu ce nume sai pun 😦

    Răspunde

  40. bai eu i-am pus hamsteriţei Rikky mie mi se pare dragalaş e misto si la hamster Honey ……. da add ion_atena .. :))

    Răspunde

  41. Posted by andreeas on Ianuarie 21, 2011 at 3:50 pm

    si eu sunt pe cale sa-mi iau un hamster(mascul) si nu stiu ce nume sa-i pin ajutooooooooooooooor!

    Răspunde

  42. Posted by Didi on Februarie 1, 2011 at 12:18 pm

    Pai Muffin … Puffin sunt nume potrivite pt hamsteri …

    Răspunde

  43. Posted by andracosmina on Octombrie 14, 2011 at 11:46 am

    eu am o pereche de hamsteri care toata ziua fac numai sex,si cand vreau sa-i despart,ma muscha.ce hamster nebuni am!!!

    Răspunde

  44. Posted by Georgiana on Februarie 28, 2012 at 11:23 am

    Am un hamster care me’a facut 5 puisori si nu stiu ce nume sa le pun … dak vreiti sa ma ajutati ..as fi bucuroasa . :*:*

    Răspunde

  45. Posted by Delia on Ianuarie 4, 2017 at 1:18 pm

    Eu m am gandit la Morcovel , dar nu sunt prea sigura

    Răspunde

Lasă un răspuns

