Care e măsura nesimţirii?

Articolul săptămânii din Clujeanul ne povesteşte despre clujeni şi nesimţirea lor. Ba cu pepenele, ba cu bagaju….Articolul mi s-a părut amuzant, dar cam tras de păr. Apropos de bagaje. Eu ma întreb care dintre noi – femeie fiind – are curajul de a lăsa bagajul în mâinile unui necunoscut şi care mai crede în ziua de astăzi că un străin oarecare te ajută necondiţionat. Eu chiar eram să-l pleznesc pe un coleg de cămin odată pentru că a încercat să-mi ia bagajul din mână, încercând să fie politicos.

Apoi cu pepenele se pot găsi enşpe explicaţii de ce bărbaţii nu s-au oferit să le ajute. Una destul de logică ar fi că omul poate nu mergea în aceeaşi direcţia sau şi-a pus problema că se face de ruşine dacă îi alunecă şi anume „lubeniţa” din braţe.

Astfel de comportament se poate întâni, şi la un nivel mult mai ridicat, şi în alte colţuri ale ţării, cu siguranţă.

Repet, materialul e amuzant din punctul meu de vedere. Vasile e ceva mai drastic, în schimb.

Şi până la urmă scrie în codul manierelor că un el tre să ajute o ea (necunoscută) să-şi care pepenele?

Lasă un răspuns

