Orasul tuturor posibilitatilor

Valencia m-a impresionat la modul cel mai sincer in prima zi…cu bune si rele. M-a ìmpresionat pozitiv prin arhitecura simpatica, prin grandiozitate si prin modalitatea in care oamenii te trateaza ca turist. „Sa aveti grija la camera si la telefoane, ca pe aici mai circula romani care se fac ca cersesc si te fura”, ne-a spus un chelner pe o terasa….

Pe de alta parte m-a impresionat profund cand am dat platit la o terasa taxa pentru ca am stat pe terasa si nu in incinta barului (taxa care a scos din buzunarelul meu 4,5 euro) si cand am dat 4 euro pe doua pungi de gheata. Mda, gheata e la mare cautare aici.

Cat despre zborul cu avionul, ala a fost ok…cu exceptia faptului ca desi eu si Alin ne-am facut rezervare in aceleasi timp la bilete si de pe acelasi card, am primit locuri unul in fata si altul in spate. Am aflat ca mi trebuia sa platim vreo nu-stiu-cati euro ca sa primim locuri apropiate. No, si ar mai fi un mic amanunt. Dupa aterizare am stat in avion vreo jumatate de ora pentru ca…..nu a ajuns scara pe pista pentru a putea cobori. Si, in fine, dupa ce am ajuns la banda cu bagaje am avut neste emotii, dar pana la urma le-am recuperat.

Incep sa iubesc orasul asta…..

PS: Imi cer scuze pentru eventualele greseli si pentru primul post fara diacritice….aci in loc de acestea, pe tastatura apar tot felul de semne, accente si alte minuni….

Lasă un răspuns

