Problemele unui ONG

După primele notări, am primit şi primele critici, felicitări, comentarii răutăcioase etc etc.

Andrei şi Vasile au salutat blogăreala mea, primul chiar s-a oferit să mă ajute cu neşte settings-uri.
Jeg (porc ca de obicei :)) mi-a trântit un comentariu de tătă jena, iar un coleg binevoitor din redacţie (şi ungur pe deasupra) s-a năpustit asupra mea cu tot felul de comentarii, crezând că părul meu blond mă împiedică să observ neşte chestii evidente.
Cosmin
mi-a spus că posturile sunt prea lungi şi că lui îi este lene să citească tot, iar o prietenă (bună, nu-i zic numele) m-a rugat, ameninţându-mă că nu o să-l mai citească, să schimb „out-fit”-ul blogului, pentru că îi aminteşte de un alt blog (din nou, nu spunem al cui)

În altă ordine de idei, îi felicităm pe Cosminel pentru cei 24 de anişori pe care îi împlineşte astăzi şi îl rugăm să-şi umple buzunarele pentru diseară când dă de băut.

Şi vestea cea bună pentru mine……azi e ultima zi de lucru. Şi ce am făcut în ultima zi de lucru?

1. am ajuns pe la 10.30, cu o oră mai târziu ca de obicei

2. am scris un material pe un domeniu cu care nu am nici o treabă

3. am primit un drept la replică în care ONG-ul în cauza (despre care am scris în ZIUA de Cluj că ia neşte teren de la primărie cel puţin ciudat) ne povesteşte cum a avut nişte apariţii extraordinare şi mirobolante în revista „Lumea femeilor” şi cum mi-am permis eu să scriu ce am scris (ce are una cu alta)

Citez din dreptul la replică, intitulat „Comunicat” (l-o fi trimis la toată presa?)

a. Este inexplicabil pentru un ziarist a nu avea minimum de interes profesional in culegerea informatiilor chiar de la fata locului.. La urma urmei suntem in Cluj si unii si altii.. Mda, aşa e, numai că madam nu m-a lăsat să intru în sediul ONG-ul ei, deşi funcţionează într-un spaţiu al Primăriei din 1900 toamna. Şi, să presărăm şi puţină sare, nici cei de la Primărie nu au intrat de vreo patru ani acolo :D, pentru că nu le este permis

b.Ultimul articol aparut despre organizatia noastra a fost in revista “ Lumea Femeilor” nr.14/11 Iulie 2007 , unde ziaristii, care-si respecta profesia, s-au deplasat din Bucuresti la Cluj si nu s-au limitat doar la o discutie telefonica superficiala, de doar cateva minute.Bun, ca să înţeleg şi eu: ce legătura are Lumea Femeilor şi terenul Primăriei. Şi încă ceva: scurta discuţie telefonică a durat vreo 50 de minute, poate mai bine, şi asta pentru că doamna nu a fost disponibilă 3 zile la rând când i-am spus despre ce vreau sa scriu

c. Printre multele realizari ale organizatiei noastre se numara si Medalia Nationala “ Serviciul Credincios “ in clasa I , conferit de Presedentia Romaniei, iar ultima recunoastere a activitatii orgnizatiei a fost Premiul “ Inimi de Romani”, conferit de TVR Bucuresti. Ne bucurăm, dar….care este ideea?

Şi atât. Nu spune cu ce am greşit, nici ce inexactităţi are materialul meu, poate că urmează şi partea a II-a, sau îs eu blondă şi nu am înţeles.

Propun să mergem până acolo şi să vedem care găseşte o modalitate de a intra în sediul ONG-ului, pentru că uşa nu se deschide decât foarte rar şi cui trebe.

UPDATE: am uitat să vă spun că cea mai încântată de noua mea postură este chiar mama mea, care în prima fază a rămas blocată de faptul că mi-am făcut un blog şi a cerut câteva explicaţii. Ulterior, a înţeles că nu e nimic rău în asta şi chiar îi place, că mai află şi ea una-alta despre mine

3 responses to this post.

  1. Ruşâneee!

    (de fapt, ştii, mă simt ameninţat, fie că-mi ie centurile, fie că mi te iau pe tine alţii, de sub nasul meu pe sus, care este) 🙂

    Ţucu-ţi ţie sufleţelul, precum şi alte anexe ale trupului dumitale…

    Răspunde

  2. Posted by un clujean on Iulie 27, 2007 at 3:10 pm

    esti deageaba … vai si amar de calitatile tale jurnalistice care nu prea este in cazul de fata …

    Răspunde

  3. Posted by ujolidon on Iulie 30, 2007 at 11:43 am

    madalina, ala a fost primu post, care m-a plictisit, asta era interesant.. m-a captivat

    P.S. Concediu placut!!!

    Răspunde

Lasă un răspuns

