Ce face Electrica dacă rămâi fără curent

o convorbire care a avut loc acum două zile în jur de ora 19:30:

clujeanul: trrrrr …vă rugăm aşteptaţi apelul dvs va fi preluat în câteva momente

(după zece minute….)

Vocea Plictisită de Centralistă (o vom denumi în continuare VPC): Electrica deranjamente, spuneţi….

Clujeanul: am rămas fără curent de vreo….

VPC (taie direct vorba plătitorului): adresa, numărul de telefon şi numele titularului de contract

Clujeanul: XYZ (dă toate informaţii)

VPC: Va veni un echipaj cât se poate de repede

Clujeanul: Îmi puteţi spune cm în cât timp aţi putea….

VCP: tââââât, tâââât, tââââât (a închis)

după trei ore

Clujeanul: trrrrr (din nou zece minute de aşteptare)

o altă VPC: Electrica deranjament, spuneţi…

Clujeanul: am sunat acum câteva ore, pe strada X, o pană de curent….

VCP: sesizarea dvs a fost înregistrată, vom interveni cât putem de repede

Clujeanul: În noaptea asta credeţi că reuşiţi să remediaţi problema? Nu avem nici apă caldă, nici frigider

VCP: Domnule dragă, Electrica poate interveni conform contractului în 48 de ore de la sesizare.

Clujeanul: deci pot sta două zile fără curent din cauza unei pene care s-a produs din vina dvs? Vă dau la OPC

VCP: Am înregistrat cererea, echipajul nostru va ajunge cât de repede

Clujeanul: Dar doamnă, au trecut mai bine de trei ore şi….

VCP: tââââât, tââââât, tâââât….

A doua zi, dmineaţa

Clujeanul: trrrrr (de data aceasta aşteptarea durează doar 5 minute)

VPC : Electrica, spuneţi

Clujeanul (după o noapte fără curent): Bună ziua, am făcut aseară o sesizare, avem o pană de curent pe stradă cutărică şi am rămas fără lumină…cât mai trebuie să aşteptăm?

VCP: adresa vă rog

Clujeanul : XYZ

VCP : Pe adresa dumneavoastră nu figurează nici o sesizare

Clujeanul: Doamnă, am sunat de două ori aseară, nu se poate, stăm fără frigider, fără aer condiţionat, fără telefon, şi vecinii mei au făcut sesizare…

VPC : Şi eu ce să fac? La noi în baza de date nu figurează nici o sesizare.

Clujeanul (scos din pepeni): Doamnă, nu se poate aşa ceva…..

VPC:Am înregistrat sesizarea, staţi liniştit că în Apahida stau de 2 zile fără curent, nu sunteţi singurii. Vom interveni în cel mai scurt timp….

Clujeanul : Şi aseară la fel ni s-a spus şi stăm fără curent de ….

VPC : tââââât, tââââât, tââââât

După 24 de ore, echipa a intervenit în cel mai scurt timp şi a remediat problema. Deci, dragi clujeni, staţi liniştiţi că cei din Apahida stau de două zile fără curent.

Constatare: Clujul, judeţul cu cele mai multe pene de curent din întreaga ţară (conform ROMPRES)

16 responses to this post.

  1. eu ori pun panouri solare pe acoperis…ori cumpar 1000 de hamsteri ca in fiecare zi e pana de curent. una de 3 ore cat sa-mi cedeze bateria…sau 2-3 mai scurte…cat sa mai fac un dus cu apa rece si pe intuneric 😦 fain la Cluj 🙂

    Răspunde

  2. Deci, nu mai bine era cu Funar? Ca nu erau pene pe vremea lui.

    Răspunde

  3. La mine când se ia curentul e haios, că la calculator am UPS, la serverul de net nu. Prin urmare, nu pricep iniţial de ce nu mai merge internetul şi dup-aia mă gândesc cât de inutil mi-a devenit un PC offline.
    Mădă… Apahida zici? Ia vezi că nici pe Staţia Spaţială Internaţională nu fu mai bine (reclamă deşănţată:
    http://www.aronet.ro/principal/ma-fac-savant.html )

    Răspunde

  4. Posted by tweetyshor on Iulie 27, 2007 at 8:05 am

    Ideea cu hamsterii nu e deloc rea. 😀 Să facem o crescătorie zic!!!!

    Răspunde

  5. da’ te ocupi tu de ea ca eu am pisica 🙂 si nu cred ca ar fi incantata sa stie ca hranesc inamici…chiar daca ii folosesc pe post de sclavi 🙂

    Răspunde

  6. Posted by XWZ ZWX on Iulie 27, 2007 at 10:18 am

    Ce situatie s-a luat curentul la sat.
    Si cum ai rezistat fara aer conditionat si beculetul de la pragul usii?
    Eu spun sa faci o petitie internationala. Moarte incalzirii globale.

    Răspunde

  7. Posted by tweetyshor on Iulie 27, 2007 at 10:33 am

    Draga XWZ ZWX, IP ul dumitale se vede fix la mine pe mail….

    Deci începem pariurile? Cotă 3 pentru Golban sau Biro

    Răspunde

  8. Posted by nasmo King on Iulie 27, 2007 at 11:02 am

    Ce situatie ! Hakeritele de ZIUA de Cluj au luat urma cometariilor. si totusi cum e sa traesti fara aere conditionate?

    Răspunde

  9. Posted by tweetyshor on Iulie 27, 2007 at 11:15 am

    Nu te aşteptai, nu? M-ai subestimat pentru că sunt blondă….:)

    Răspunde

  10. Golban sau Biro? Da’ ce faceti tata, cross-hacking in redactie? Auzi, va merge aerul conditionat?

    Răspunde

  11. Posted by tweetyshor on Iulie 27, 2007 at 1:59 pm

    Dupa cum puteti citi in postul de astazi, Dl Biro a fost cel care a incercat sa ma saboteze si apoi, cu un ranjet pana la urechi, a recunoscut…..

    Andrei, Aerul conditionat la noi in birou nu exista (unde stau eu), iar in biroul in care exista la un moment dat, nu cred. La voi?

    Răspunde

  12. Posted by just me on Decembrie 11, 2007 at 2:28 pm

    hai mai ca vorbiti prostii , sau mai bine zis acele date „Statistice” sunt complet aiurea.
    Se vede ca nu ati trait Satu-Mare , mai exact proaspatul oras „Livada” , unde pe ploaie,vant,soare curentul se opreste 😐
    Si de o gramada de ori una dupa alta …

    Aici in cluj in 4 ani de cand stau , daca s-a intrerupt de maxim 5 ori curentul (pt maxim 30 de minute)

    Răspunde

  13. Posted by alina on Martie 19, 2008 at 12:28 pm

    tare ideea cu hamsterii..;)

    Răspunde

  14. Posted by larisa on Martie 19, 2008 at 12:30 pm

    da nasol ar fii fara curent electric…..mai ales fara computer ce-as face?:(io nustiu ziceti voi….:)

    Răspunde

  15. […] mai avut probleme cu Electrica acum vreo doi ani. Pe atunci am petrecut o noapte fără curent, m-am enervat de vocea dispecerei, dar a trecut. Sâmbătă seara face ghinionu’ să bubuie ceva transformator. Tot blocu’ rămâne […]

    Răspunde

  16. bun,
    deci nu-i rău. Io credeam că a picat cerul când se ia curentul 10 sec.
    le fac sesizare. se poate mai bine 😉
    pfff

    Răspunde

Lasă un răspuns

