deci…voi ce faceţi când vă plictisiţi?

Ştiu, ştiu, e destul de greu să mai ai timp şi pentru tine. Abia ai timp să mai citeşti o carte, să ma vezi un film, să te mai joci pe calculator s.a.m.d., darămite să te plictiseşti.

Şi totuşi, culmea, intervin şi astfel de momente. Şi ce facem atunci? Eu, spre exemplu, mi-am făcut un blog. Şi ce mai fac eu în rest? Până acum citeam bloguri….citeam ca să mai văd şi eu ce se mai întâmplă prin Cluj, ce discuţii mai sunt, ce filmuleţe au mai apărut pe trilulilu Astăzi, spre exemplu, m-a amuzat copios blogul lui vasile, unde mi-am văzut o ştire plagiată. Ştire care, de altfel, nu era cine ştie ce dezvăluire.

Chiar nimic nou sub soare.

Despre o amărâtă licitaţie de la Primărie referitoare la fântânile de pe Eroilor, bată-le vina. Noah, şi dragii de la NCN s-au gândit ca, în loc să-şi mişte maşina şi camera până acolo, la licitaţie, să ia ştirea din ZIUA de Cluj. La fel de bine puteau să o ia şi din Clujeanul.ro unde Ciprian Iancu a scris despre acelaşi subiect. El, în schimb, a fost la licitaţie. Ghinionul lor că Vasile a observat. Şi subiectul fu preluat şi de Andrei.

Dar ce am mai observat eu în aceiaşi categorie a ştirilor pe scurt? ei bine, O ştire despre colectarea selectiva a deşeurilor, realizată după un comunicat al Primăriei. Care este însă partea tristă. Iată ce spune comunicatul undeva la mijloc: „In 2007 programul de ridicare al acestor deşeuri…bla bla bla„…. (gramatical, cred că totuşi e mai logic „ridicare a acestor deşeuri”, nu?) mă rog, o mică greşeală, se mai întâmplă! Nu e la fel de gravă ca în comunicatele Prefecturii, Andrei ştie! Ideea este că cei de la NCN au difuzat ştirea CU TOT CU GREŞEALĂ. Eh, aşa ceva mai rar!!!!

Aşa încât, preluând şi eu ideea unei reclame ceva mai vechi, grupul negrilor de pe plantaţie salută grupul plagiatorilor.

Şi în afară de bloguri îmi mai place săăăăă………lenevesc în pat până la ora 12, să joc worms, să vorbesc cu mama mea pe messenger, să ascult poveştile altora, să simt aroma unei cafele bune dimineaţa (a se reţine: bună, nu ca cea de la redacţie, da?). A, şi să nu uit, îmi place la nebunie ca la 40 de grade să mă plimb prin Cluj.

Sunt convinsă că voi aveţi alte modalităţi de a vă omorî plictiseala….

3 responses to this post.

  1. Posted by Iulian on Iulie 26, 2007 at 3:12 pm

    Bine ai venit in blogosfera. Cred ca „botezul” ti l-ai asigurat oricum. Ai reusit sa scrii intr-o zi cat am scris eu pe blog-ul meu in 3 luni. Da’ nu-i problem, ne intalnim pe blog; tu zici Cluj io dă Bucuresti. Vedem care e mai dăştepţi. Succes Tweety!

    Răspunde

  2. Posted by tweetyshor on Iulie 26, 2007 at 4:40 pm

    Mulţam, Iuli…ne auzim. Sper să scrii şi tu mai mult de acum încolo, pentru că ai ce scrie de mitici 😀 (şi de bine şi de rău)

    Meme

    Răspunde

  3. Posted by Ciobi on Iulie 29, 2007 at 9:33 am

    Congrats de inceput!

    Răspunde

Lasă un răspuns

